16 Şubat 2008

lost 4.3 : the economist


Lost u bu sezon bitene kadar izlememeye karar verdim.
Sezon bitsin, tüm sezonun dvd lerini alıp aralıksız izleyeceğim bir haftasonu..
kesinlikle böyle yapacağım..
her hafta her hafta çekilir eziyet değil yahu !!

Dün gece 4.sezonun 3.bölümünü izledim de..
doğru ifade edecek kelimeleri bulamıyorum..
dizinin fanatik takipçisi olup da henüz 3.bölümü izlemeyenler olabileceği için bu bölüm hakkında bişi de anlatmak istemiyorum..
istemiyorum ama ..
bu sezon acayip bir sezon gerçekten..

2006 yılının kasım ayında tanışmıştım ben bu diziyle..
ve uykusuz işe gitmeler, uzun süre kendimi adada hissetmeler, bilmeceleri çözmekle uğraşmalar, ipuçları, kate, kate, kate... derken harika bir sürü sinema şöleni gibi 2 sezonu birden izlemiştim.. ardından 2007 yılında da 3.sezonu haftalık takip etmiştim..
hatta dizinin her bölümünü yazmaya da karar vermiştim..
ama işte iş güç falan ahahahaha:)

3.sezon haziran ayında bitmişti.
Ve şubata kadar geçen süre içerisinde epey de soğumuştuk aslında lost dan..
bir de tabi şu senaristlerin grevleri de; ne olacak, devam edecek mi etmeyecek mi, kaç sene, senede kaç bölüm.. gibi sürekli değişen cevapları da beraberinde getirince..
ve ben bir de sonbaharımı prison break dizisine ayırdığım için maykılın etkisinden kurtulup lost tan önceki yıllarda aldığım keyfi alabileceğimi sanmıyordum..

Amma velakin yazmış senaristler helal olsun..
fırtına gibi gidiyor resmen dizi bu sezon..
Ve sanırım şimdiye kadar ki en çok kafa karıştıran bölüm dün gece izlediğimdi !!!
2.bölüm ü de izleyince, ne oluyoruz yahu falan diye bir sürü soruyla boğuşurken şimdi 3.bölüm tüm bölümleri solladı !!!

Neyi nasıl düşüneceğini bile bilemiyor insan !!
nasıl yaniiiiiiii!! diyorsunuz içinizden..
sonra da has..r diye bitiyor içinizdeki cümle..
Evet evet bu sezonu bitirsinler alıp toplu izleyeceğim.
Her hafta lost la yaşamaya niyetim yok :)

(HAGGARD - LOST)

16 yorum:

Müşkülpesent dedi ki...

Bende öyle diyordum ama yapamıyorum.Yayınlanır yayınlanmaz hemen indiriyorum valla.İnşallah sen dayanırsın, Ve inşallah bu arada spoiler yemezsin sağdan soldan.

Adsız dedi ki...

müşkülpesent, onun sağında da solunda da ben varım spoiler yememesi mümkün değil :D

egemavisi dedi ki...

Geçen sene son finallerimden önce kaptırıp bir sezon izledim. Baktım olmuyor. Zaman kaybı geldi. Gerisini izlemem dedim. İzlemiyorum da. Hatta unuttum bile ne izlediğimi. )

7.oda dedi ki...

Yusuf sorma yahu, şu spoiler çok kötü. geçen bir kızın sitesinde prison break hakkında sera nın öldüğünü okudum!! başlayasım gelmiyor bu yüzden prison break in 3.sezonuna :) doğru mu değil mi bilinmez ama ..

UFuk; :)) hiç acımam atarım spoileri sağdan soldan diyorsun yani :)

Egemavisi; nasıl yani yaaa :) zaman kaybı denir mi hiç her bölümü bir film niteliğinde kaliteli bir dizi kendileri.. kendini kaptırdığına göre demek ki zevk de almışsın?! insana zevk veren şeyler çok değil bü dünyada :)

ABİ dedi ki...

walla ben pırisın breykti losttu ne var ne yok anında izliom.. sonra tüm sezon bitince bi daa izliom.. çok süper oluyo..

Adsız dedi ki...

nereye gidiyo dizi hiçbi bok annamadım.
iice karıştı kafalar yaa.
kime sorsam böle walla.

insan düşünüyo içinden
NERDEN NEREYE???

7.oda dedi ki...

Abi; walla en güzelini sen yapıyormuşsun :)

Mehmet; sorma sorma kafa karıştırmak ve izleyici çıldırtmak konusunda çok başarılılar :) evet yaa dimi nerden nereye.. ilk bölümü hatırladım da şimdi :)

Adsız dedi ki...

bir soruyu cevaplıyolar 10 soru soruyolar. bu nası iş annamadım :))

avuclarimda zaman dedi ki...

Hİç sorma bende aynı durumdayım,cuma günü nerden nasıl indereceğim derdine düşüyorum,kafam karma karışık,bir sürü teorilerim var,birde dizide görünümden çıkarılan kısımlar dolaşıyor sitelerde iyice karışıyorum...LOST oldum gerçekten :))

gaykedi dedi ki...

prison break'ın başrol oyuncusu yakışıklı gay "desem" :)

7.oda dedi ki...

Gülçin; ben indirme derdine bile düşemeden izlemem ve çıldırmam için elime hazır geliyor dizi:) son aldığım duyumlara göre hatta bu yazımdan sonra cuma akşamı kapımın altından atılacakmış divxi:)) kaçarı yok anlayacağın izleyeceğim :)

Gaykedisabah sabah hayallerim yıkıldı ama şimdi oldu mu yaf !!:(

Adsız dedi ki...

en dogrusunu yaparsın ...

egemavisi dedi ki...

Diziye kötü demiyorum. Kaptırmam da şöyle ki, bütün ev ahalisi, yani öğrenci evi ahalisi, başka bir şey konuşmuyor. İzlemeye başladım. Eğer izlemeyi bırakmasaydım okulu bitiremezdim. :)
Şahsen dizi zamanını bir albümü adamakıllı dinlemeye veya kitap okumaya ayırmak daha mantıklı geliyor.

Vladimir dedi ki...

dizi izleme ya da bir şeye uzun süre kendimi kaptırmayı sevmemekler birlikte lost a ilk bölümünün digitürkde yayınlanması ile takıldım kaldım, ilk szeon tv den izledim ama 2. sezondan itibaren internete düşer düşmez izlemeye başladım. "Sezon bitsin izlerim" kolay bir çözüm gibi ama o kadar zaman bekleyebilir misin gerçekten? hele 4:3 ten sonra... Bu hafta yani... Bence bunu kendine yapma. :)

avuclarimda zaman dedi ki...

ben dayanamadım 4. bölümü okudum internetten,şok şok bir bölüm var bu akşam.Söylememek için kendimi nasıl zor tutuyorum bir bilsennnnn..

Vladimir dedi ki...

Cumartesi sabahı her şeyi bir kenara bırakıp izleyiverdim.... dördüncü sezon dördünc bölüm diyorum başka da bir şey demiyorum.