30 Mart 2008

Küçüğüm



SEZEN AKSU - KÜÇÜĞÜM

Küçüğüm daha çok küçüğüm
Bu yüzden bütün hatalarım
Övünmem bu yüzden
Bu yüzden kendimi Özel önemli zannetmem

Küçüğüm daha çok küçüğüm
Bu yüzden bütün saçmalamam
Yenilmem bu yüzden
Bu yüzden kendime hala güvensizliğim

Ne kadar az yol almışım
Ne kadar az
Yolun başındaymışım meğer
Elimde yalandan kocaman rengarenk geçici oyuncak zaferler

Küçüğüm daha çok küçüğüm
Bu yüzden bütün korkularım
Gururum bu yüzden
Bu yüzden çocuk gibi korunmasızlığım

Küçüğüm daha çok küçüğüm
Bu yüzden sonsuz endişem
Savunmam bu yüzden
Bu yüzden bir küçük iz bırakmak için didinmem

Ne kadar az yol almışım
Ne kadar az
Yolun başındaymışım meğer
Elimde yalandan kocaman rengarenk geçici oyuncak zaferler
Küçüğüm
daha çok küçüğüm
..

24 yorum:

Pilli Petro dedi ki...

çok güzel bi şarkı yaa,özendim özlemişim şimdi bende dinlicem.Hiç eksik kalır mıyım:))

Adsız dedi ki...

evet, gerçekten de renkli hali s/b'dan daha can alıcı.

bazı fotoğraflar var ki , işte bu o fotoğraflardan.

-enteresan bir laf oldu biliyorum :))))

Adsız dedi ki...

ne guzel bi sapka :)

şule dedi ki...

ne guzel bir sarkidir bu degil mi? ama ote yandan da can acitici...umarim her sey yolundadir.
bi de kızın ne kadar sana benziyor :) az once 1.odadaydim da :)

Butterfly dedi ki...

şule'den yolum buraya düştü, bu şarkıyı çok severim ama en çok dans etmesini bilmeyen biriyle müzik bile dinlemeyeceksin kısmını sevdim:)

Adsız dedi ki...

teşekürüne teşekkür. ama biz böyle gidersek sen teşekkür ben teşekkür birimiz ortadan ikiye kırılacağız sanki.bu arada annemin en sevdiği şarkıdır kendisi küçüğüm. bir arkadaşım sevgilisine böyle diyordu. ama saçma sanki.

7.oda dedi ki...

Anibal; ben de uzun zamandır dinlemiyordum, fotoğrafımı çeken arkadaş da gören arkadaşlar da yaramaz bi çocuk gibi göründüğümü söyleyince aklıma geldi böyle bu şarkıyla birleştirmek :) özlemişim ben de şarkıyı..

ismini vermek istemeyen izleyici :))))) alemsin yahu sevgili arkadaşım :) way bee diyorum neymişim ben :) harika yazmışsın teşkür ettim kocaman :)

isimsiz; e walla öyle enterasan olmuş :)

kertenkele kral; güzeldir şapkalarım :)

Şule; kesinlikle haklısın can acıtıcı kelimelere sahip çok güzel bir şarkı bu. umarım herşey yoluna girecek. 1.odayı şifreli yaptım artık. senin mail adresin de yok bende. bana ulaşırsan davet göndereceğim hemen :)

Butterfly; yorumlarından daha da sıcak mailinle başladım bugüne. teşekkür ederim herşey için. ve evet tek başına dinle müziğini de, tek başına et dansını. dans etmeyi bilmeyen biriyle müzik dinlemekten bin kat daha iyidir bu.

Onur; hakkaten, aramızdan teşekkürü kaldırıyorum :) annene sevgilerimi yolluyorum.. evet sevgiliye denmez ki böyle de canım :)

Adsız dedi ki...

Kırmızı renk çok hoş durmuş.. size çok da yakışmış... güzel bir portre.. tebrikler

Adsız dedi ki...

balmumu biblodan mı çektin ?
:)

Adsız dedi ki...

ne kadar sevimli benim arkadasim:)
buna cok benzeyen bir fotografim var. gonderirim sana , bakarsin, Fatos :)

Adsız dedi ki...

çok güzel bir fotoğraf =) çok şeker gözüküyosun fatoşcum =)
buda benim yorumlamam.. görüşmek üzere =)
Fatos

Adsız dedi ki...

Bu diğer parçası değil mi .... idareli kullanıyorsun :)
Gerçekten kırmızı başlıklı kız gibi olmuşsun

Adsız dedi ki...

sobeledikmi şimdi ? (: çok hoş cidden..
özgün'ün çalışmasıda çok güzel olmuş (:

Adsız dedi ki...

Ozgun'un calismasi harika, sen de cok tatlisin...

Adsız dedi ki...

inanırmıydık acaba öyküyü görmeseydik senin boyun kadar kızın olduğuna...
sanmıyorum

Adsız dedi ki...

Sezen gerçekten de Akıyor değil mi Su gibi ...
fotoğrafından da bir nehrin kıvrımları gibi süzüle süzüle geçmiş.
Biz de o nehrin başında aksimizde kendimizi görmüşüz.
İçimizden demişiz ki Hay aksi , bak biz de küçükmüşüz.

gece yağmuru dedi ki...

içindeki çocuk hiç büyümesin

gaykedi dedi ki...

sezen bir röportajında bu şarkı için en sevdiğim şarkım demişti, gerçekten bir aysberg kadar derin anlamları var :p

Adsız dedi ki...

gerçekten küçük bir kız çocuğu gibi çıkmışsın,fotoğrafın çekilmesini zor bekleyen yaramaz bir çocuk gibi,çok hoş.

Adsız dedi ki...

1.oda da yeni bir yazı yok.
zulanıza yeni bir yazı atmamışsınız.
7.oda da yeni bir yazı yok.
buraya kadar herşey normal aslında.
zaten aklınıza estikçe nadiren yazıyorsunuz.
ama ilk defa tek cümle günlüğünüze yazmadınız !!
ve üstüne üstlük tam 30 saattir tek bir şarkı dinlemediniz !!

7.oda nın suskunluklarını iyi bilirim ama 7.oda da bu kadar uzun süre şarkı dinlemiyorsanız bir sorun var demektir.
umarım büyük bir sorun değildir.
umarım iyisinizdir.
ve umarım yazmasanız bile iyi olduğunuza dair küçük bir işaret bırakırsınız.

Adsız dedi ki...

resimlerin ve yazıların inanılmaz güzel, seni o kadar çok keyifle okuyor ve takip ediyorumki sevgilerle:))

Adsız dedi ki...

harika bir fotoğraf bu ya.
kırmızı başlıklı kız.
kırmızının bütün tonlarına gözlerin de uymuş neredeyse ve burnunun ucu.
masumane bir tavır.
ışık ayrı güzel, gölge ayrı harika.
saçlar ha keza.
tanımayan birisi senin çocuk doğurduğunu söyleyemez,
hatta yeni yeni kazandığını düşünür doğurabilme
yetini.
dudaklar hafif bükük, umarsız ama ilgi de bekleyen
bakışlara destek veriyor.

Adsız dedi ki...

çok hoş, çok güzel, çok masum... yanımda olsan sarılırdım, onun yerine elimi uzatayım dedim küçüğüm :)

dark... dedi ki...

""Bir eski resim duvarda
Belki Beti belki Pola
Markiz'de oturmuş sakin
Seyrediyor zamanı gözlerinde tozlarla

Günlerden güz mevsim sepya
Bir tüy kalemle çizilmiş bekler
Bir hayat daha olmalı der gibi
Kahverengi tonlarda uykularda

Ah bu ne sevgi bu ne ıstırap
Bu şarkıyla gönlüm ne harap
Al al olmuş gül yanaklarınız
Bu mahçup nazlı bu eda bu hal
Bir mısra gibi ağzınız
Dillenmemiş dinlenmemiş bakire aşklarda

İstanbul hatırası,
Bir yerinde altın yaldızlı tarih ve yazı""""

Bu sarkı da guzel bir Sezen Sarkısıdır..unutamadıgım...Guzel yazı guzel resim...defalarca okumustum daha önce..:)