1 Nisan 2008

mağdur kadın bildiriyor..


Birinin saldırılarına uğruyorum bir süredir..
“kan akıtacağım” şeklindeki tehditleri eşliğinde..
ben bu tip insanlardan korkmam, içlerini dışlarını bilirim o zavallıların da..
ağzından salyalarını akıta akıta her şeye sataştıklarında, salyalarını hayatıma akıttıklarında sinirlerim bozuluyor..

Diyor ki: Bloglarında sürekli kendini mağdur gösterip durma !
Bu kadar saçma bir suçlama ile ilk kez karşılaşıyorum..
Ben kendimi biliyorum..
ben mağdur olduğum durumda bile mağduriyetini saklayabilecek salak bir gurura sahibim her şeyden önce..
mağdur olduğumda, o mağdurluğumu taşıyabilecek gücüm şükür ki hiç kaybolmadı..
Hayat her şeyi yaşatıyor insana.. elbet mağdur olduğumuz zamanlar da oluyor..
ama ben öyle zamanlarda bile bunu sergilemedim kimseye..
belki bikaç arkadaşımın omzunda dayamayıp ağlamışımdır..
ötesi hiç olmadı..
kaldı ki blogumda böyle sunacağım kendimi..
çok komik.
Yapacağım en son şey budur herhalde.

Şimdi soruyorum sizlere..
eylül ayında yaşadığımız hırsızlık olayı haricinde, bana bir tane yazı gösterin kendimi size mağdur olarak sunduğum !!
veya size biri beni sorduğunda yapacağınız tanımlamaların içinde “mağdur” kelimesi geçer miydi ??
beni 2 yıldır okuyan, gerek gerçek hayatta da tanıyan, gerek sadece yazılarımdan tanıyan herkese soruyorum bu soruyu..
7.oda mağduru oynayan bir zavallı mı, sizlere böyle mi sunuyorum kendimi ??

bir diğer suçlama da : blogda kendimi iyi anne olarak sunmamla ilgili.. gerçekte iyi bir anne değilim de kendimi öyle sunuyorum..
aslında buna cevap bile vermeye ihtiyacım yok.
Benim çocuğumun gözlerinin içinin gülmesinden belli benim nasıl bir anne olduğum.
Böyle zor dönemleri nasıl atlattığından belli benim nasıl bir anne olduğum,
çocuğumun okuldaki başarılarından belli nasıl bir anne olduğum.
hepsinden önemlisi benim çocuğumun şu an mutlu oluşundan belli nasıl bir anne olduğum.

Ben mükemmel bir insan değilim.
Ben mükemmel bir anne değilim.
Ben mükemmel bir kadın değilim.
Birsürü hatam olmuştur. Bundan sonra da olacaktır.
Çevremdeki insanlara yanlışlar da yapmışımdır..
anneliğimde de hatalar yapmışımdır..
söylemek istediğim hiçbir zaman mükemmeli oynamadığım gibi
HİÇ BİR ZAMAN DA MAĞDURU OYNAMADIM BEN !!

Onun için sevgili saldırgan ve onun takipçi tayfası (özellikle bir kiel çalışanı olan) :
sizlere ihtiyaç duymuyorum, sizsiz, ayakta, başım dik, sorunsuz ve mutlu yaşıyorum diye, blog dünyasında sevilen bir yazarım bi de üstüne ilgi görüyorum diye KISKANIP salyalarınızı üzerime akıtmayın !
ben kendini mağdur gösteren bir şeytan, bok gibi bir karı vee kötü bir anneyim.
Bu yüzden benden uzak durun !


(GAM TOZU VE DÜNYANIN NİNNİSİ)

23 yorum:

Adsız dedi ki...

7. Oda eger mağdursa onun yukselen gunesi 1.Odanında magduriyetten yıkılması yüzündeki cocuk parıldamasının coktan kaybolması lazımdı.. ama dedik ya parıldama devam ediyor diye demek ki gercekten kotu bir anne ve bok gibi bir kadınmış bu 7.oda..
Öte yandan it ürür kervan yürür derler ya...
tam o noktada salya sahibi arkadaşa soylenecek tek bişi var hele bi denesene uzanmayı..
:)
Odaların 7.si o kadar sacmalığın ve tantananın üstesinden geldikten sonra sana bu şekilde dangalaklık gosterileri yapan salyacıklı arkadaşlarımı meshur etme yahu ,:) gereken ne ise biz yaparız zate :)

sen güneşinle gökyüzüne yolculuğa devam et..

bRk.

sgürel dedi ki...

yaşadıklarını düşündüklerini velhasıl sana ait olan şeyleri birileriyle blogunda paylaşman, birilerini rahatsız etmiş anlaşılan ben bir süredir yazılarını okurum dediğin gibi mağdurluğun m sini göremedim ayrıca öykü hakkında bi şey demeye gerek yok fotoğraflar halet-i ruhiyesini çok iyi yansıtıyor:)... tüm bunlar hiç moralini bozmasın tek başına dimdik ayaktasın ve herşeyin üstesinden gelirsin....

Adsız dedi ki...

Etrafta bir sürü ayrılmış insan var, bir çocuk ve bir ebeveyn olarak yaşayan bir sürü kişi... Ama ben hayatımda bu zor durumda olmasına rağmen Öykü gibi halinden, hayatından memnun bir çocuk daha görmedim. Kuşkusuz ki bu mutluluk annenin başarısıdır. 7.Oda bu başarıya, bu dirence, bu güleryüzlülüğe sahipken, nasıl bir insan, hangi hakla, nasıl bir cesaretle böyle şeyler söyleyebilir aklım almıyor.

Yapması, söylemesi kadar kolay olmayan gereksiz şeyler bunlar. İnsanları germenin, huzursuzluk yaratmanın bir alemi yok...

Adsız dedi ki...

beğenmeyen girmesin 7. odaya !!!
başka boş odalar bulsunlar kendilerini avutacakları.
mağdur ve annelik konularına gelince dicem ama gelmeye gereg yok. bilen biliyor ...

Adsız dedi ki...

Mağduriyet.Bir insan neden mağdur olur ki.Mağdur olabimesi için çaresiz olması lazım,yalnız olması lazım,toplum tarafından dışlanması lazım,sosyal olarak nötürize edilmiş olaması lazım,yani bir haksızlığa uğramış olması lazım.Burda aklıma bir soru takılıyor mağduriyete uğramış insan nasıl davranır.Şahsi fikrim iki şekilde ya çok mazlumlaşır yada çok saldırganlaşır.Uzun zamandır bazı şeyleri takip eden bir insan olarak ben burada kendini mağdur göstermeye çalışan bir profil göremedim açıkcası.Çünkü ne çok ezik bir karekter nede çok saldırgan bir kişilik var ortada. Sadece bu zamana kadar hayatındaki eksileri doldurmaya çalışan iyi bir anne var gözümün önünde.

Adsız dedi ki...

herşeyden öte, her yorumdan uzak yazmak istedim
belki zamanım olmadığından dolayı uzun uzadıya, süslü yazamayacağım ama en doğalı olacağını biliyorum.

bahsi geçen anne, kadın .....
onunla tanışmam uzun zaman olmadı. benim için hep doğal, hep güçlüydü ve öylede.
onu tanıdıktan yaklaşık iki ay sonra öğrendim onun eşinden ayrı olduğunu ve dünyalar masumu kızına kendi çabaları ile en iyi şekilde bakmaya çalıştığını...

anne....
herşeyden öte anne...
herşeyden öte evladına en iyi şekilde bakmaya çalışan bir anne.
elbette hayatta kimse kimse ile bir olamaz belki daha iyi anneler vardır ama bu evlada bu anneden iyi anne yoktur.

mağdur....
şimdiye kadar bana mağduriyete dair bir his vermedi ve hiç onu bu yönde düşünmedim

hep kendi ayaklarında baktı kendisine ve tek bir kelimede kendisini yardıma ihtiyacı varmış gibi göstermedi.

ben kendisini bu konuda hep taktir ettim ve şunuda ekliyorum
muhalefet her zaman adil olmaz. bazen alttanda vurur.

Adsız dedi ki...

Fotoğrafla ilgileniyor. Sinemayı takip ediyor, hatta yorumluyor. Kitap, gazete okuyor. Gündemi takip ediyor. Müzik bilgisi tartışılmaz. Fikirlerini özel bir siteden tanıdık tanımadık herkesle paylaşabilecek kadar kendinden emin ve cesur...

"mağdur" sıfatı sanırım böyle bir kadın için biraz zorlama olmuş. Tekrar gözden geçirilmesinde fayda olacaktır.

Adsız dedi ki...

birilerinin kendi başbelası tutumlarını buraya yansıtmasına anlam veremiyorum. 7. oda size yalvarmıyor. gelin beni okuyun diye. ya da herhangi bir vaatte de bulunmuyor. buradaki asıl sorun anlamsızlığınına ve hiçbirşeyliğine kılıf arayan sanal soytarılardır. bunların taksimde turist pandikleyen zebanilerden bir farkı yoktur. onu içindir ki hanfendi, siz böyle ikicikli oynayan ve evden çıkmadan önce sırfyakayı elevermemek için suratlarını tarayan adamlara takmayınız. öfff. kızdım be! takipçiniz!

Unknown dedi ki...

Bir yıl oldu sanırım tanıdığım seni. Herşeyin en iyisini yapıyorum . herşeyin en güzelini bilirim veya bunun gibi şeyleri hiç duymadım senden. Ve bunun aksini yani "mağdur" veya "aciz" bir tavır hiç sergilemedin . Aksine her zaman bana "yapmaya çalışan" biri olarak geldin
İyi yazmaya çalışan
İyi düşünmeye çalışan
İyi bir anne olmaya çalışan
İyi bir insan olmaya çalışan , biri oldun gözümde . Sen böyle kal
Gerisi yalan

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

ya üzme kendini be kuzum bu it köpek havlar havlar durur sen kendini biliyorsun biz seni biliyoruz...onların içine birşeyler kaçmış sana yontmaya çalışıyorlar...senkafana takma ve üzme kendini biz inatla seni takipteyiz mağdurların kraliçesi :)))

ama anneliğine laf edenin...(onlar anladı ne demk istediğimi :)))

Butterfly dedi ki...

Yazdıklarını okuyordum skain olmaya çalışarak, kızgınlığını anlıyorum ama bu gibi gereksiz insanların gereksiz hareketlerini yüreğine ve zihnine yük etme ne olur, cevap verme zahmetine bile girmeden gül geç... İnan bana, tüm en'ler sen olsan ne yazar? sarıl kızına mışıl mışıl uyu,kaybettikçe bencilleşen insanlardan uzak durmak lazım, insanlıktan nasibini almayanlarla aynı havayı tenefüs ediyoruz işte, bloğu şifrele ki okumasınlar bu şahıslar bence,
Sevgi dolu anne yüreğini öpüyorum!

Adsız dedi ki...

it ürür kervan yürür...

Adsız dedi ki...

"Mağdur"la "mağrur" karışmış. Cevaba değmez.

gaykedi dedi ki...

haydaa çok sert cevap vermişsin, ama ortada tehdit var anladığım kadarıyla, o yüzden böyle bir cvp vermek zorunda hissetmiş olmalısın kendini, tabi gene de hiç hoş olmamalı bu noktaya gelmiş olmak, hem senin hem onun açısından değil mi?

ne olur biraz daha sakin olun, bunu kendiniz için yapamıyorsunuz bile başkaları, ortak sevdikleriniz için yapmaya çalışın....tanrı yardımcınız olsun yaralar kabuk bağlayana kadar....

Vladimir dedi ki...

Güçlü, kendi ayakları üzerinde duran, ayakları yere sağlam basan, ne istediğini bilen, bunu dile getirebilen bir kadının yazdıklarını okuyorum burada ben bunca zamandır.

Hoş böyle olmasa bile, diyelim ki mağdureyitini burada dile getirse bile kendi tercihidir, başkasının tasarrufunda değildir.

Çok güzel söylemişler, it ürür kervan yürür diye.

"7. Oda" kendini bilmez insanlara kulak asma. Bir manyak beni de yazdığım yazıdan dolayı tehdit etmişti, bir müddet yazılarımı yoruma kapadım ama sonunda, onayladım görsün millet bu tiptekilerin ruh yapısını da.

Lütfen canını sıkma, hatta sinirlenme bile, seni etkilemesine asla izin verme.

Adsız dedi ki...

Boşver. Gerçekten Boşver ...
Sen çok özel bir annesin ve dünyalar tatlısı bir kızın var. Bunlardan daha önemlisi birbirinizi çok seviyorsunuz. Bu sevgi ve bağlılık ile aşamayacağınız engel yok. Yeter ki sen üzülme,üzülsen de ona üzgün görünme.Seni üzmek için gelen herşeyi
ellerinle rüzgarın akışına ver. Boşver canım. Gerçekten Boşver...

Adsız dedi ki...

Uzun uzun yazmalımıyım diye düşündüm, sonra değersizlere değer vermek gibi geleceğinden hayır dedim.. Mağdur kelimesi ne kadarda sırıtıyor senin üzerinde.. Hele ki anneliğine dil uzatmak.. Bunları sana söyleyenin ailesinden ne kadar eğitim aldığı ortada.. O yüzden hiç takılmaman gerekir. Takılma..

Adsız dedi ki...

başlık işlewini tamamladı..silinebilir:)) gördükçe canını sıkacak...

Adsız dedi ki...

yuh diyorum baskada bisey demiyorum... ulan insanlar neden boyledir anlamıyorum boyle guzel insanlara destek verilecegine kostek oluyorlar... sen herseyinle cok guzel bir insansın annesin ve en onemlisi beyinsin :)) degmez gercekten degmez...
nube...

Adsız dedi ki...

Üzerinde düşünmeye bile değmez,sen kendine bak,yolunda devam et hiç duyma bunları.Kendi kendine yeten,iyi bir anne olmayı başaran senin gibi çok az var kıskanılman çok normal böyle düşün.

Wami dedi ki...

tamamen luzumsuz bir gayret içine sokmuşsun kendini, savunulacak bir durum da degil tam aksine övünülecek durumdasın.eleştirenler kendi iç korkularını seslendiriyorlar,toplumun o kalın italic karekterleri öyle yer etmişki içlerine korkuyorlar silinmekten okunamamaktan..aslında onların sorunu kendileriyle, kendilerine ögretilen vede hiç itaraz edemeden kabullenmek zorunda kaldıkları dayatmalarla...onlara kolaylıklar dilemeli bence çünkü zor olanı belkide hiçbir zaman beceremiyecek onlar...

dark... dedi ki...

bunu yeni okudum...
sasırmadım ama...
hayat boyle bir sey...
haksızlık hep yapılır...
sen dogrusun..dogru da kalacaksın eminim...

Adsız dedi ki...

merhaba; 1.odaya giris davetiyesi istiyorum ben :)
bir de canini sıkma demek istedim.
sana o garip gurup yazilari yazan her kimse, canini acitmak istemis.
bu saatten sonra kimi takicaz biz ya?
boyle abukluklari mi?
bosver de ve gec n'olur. kendisiyle, akliyla, hayatla zoru olan biri belli ki.
ne hali varsa gorsun.
bence sen (umarim sen dememde bir mahzur yoktur) cok iyi bir anne ve cok iyi, donanimli, yasama bagli bir insansin.
bunu sen de biliyorsun zaten.
gerisi laf-i guzaf...
sevgilerimi yolluyorum.
sule
01.04.2008 20:31

(yanlışlıkla yorumu reddetmişim, şimdi telafi edip yayınlayayım dedim, mailimde görünce)