4 Mart 2008

buyrun ben malak..


biçok bilogırın ilgi alanındadır gogıl aramaları ile sitelerimizi ziyaret edenler..
insanlarımız ve gogıla bakış açısı yönünden müthiş bilgiler sunar üstelik bu istatistikler..
çoğu zaman “yuh artık bu kadar da olmaz” diyerek güldüklerimiz, gogıl amcama direkt emir verenler, gogıl ın kelime arama motoru olduğunun farkında olmayıp onu insan yerine koyup soru soranlar, sapıklar.. vs.. en nihayetinde de gogıl ı düzgün kullananlar..
ben kardeşimin tavsiyesiyle 2008 yılının başından beri kelime istatistiklerini 3-4 günde bir kayıt ediyorum bir dosyaya. malum statcounter in ücretsiz üyesiyim. 500 girişte bir siliyor istatistikleri.
ve artık bu kayıtlardan "aylık gogıl aramaları en iyi 10 listesi" yapmaya karar verdim.
bu konuda daha sonra konuşmak üzere derken öncelikle anlatmak istediğim başka bişi var bu gece..
sitemi gogıl sayesinde bulan birinin kısa ama beni kopartan mailini aynen yazıyorum ismini kullanmayarak..
hayır bu kez gogıl kullanıcısı sevgili okurumuzda sorun yok aslında sorun bu kez bizzat gogıl ın kendisinde..


“Öncelikle çok tatlı bir kızınız var maşallah.
Öncelikle garip bir şekilde rasladım bloğunuz a şöyleki LOSTun www.yuzsekiz.com/sri-lanka-video/#comments adresindeki videosunu izlerken malak kelimesine takıldım nasıl bir hayvandı diye googlede aratırken sizin resminiz çıktı (...on gün yatarsan malak gibi tatilde..) cümlenizden dolayı :) yanlış anlamayınnn :)) Okuyalım bakalım derken flickr fotolar daha sonra lost kardeşliğini fark edince enazından bir slm vermek istedim. Kendinize ve kızınıza iyi bakın iyi günler.”

Beni bu maili okuduktan sonra tuttu bir gülme krizi..
kriz tuttu mu bilirsiniz durmak bilmez gülüşler..
aklımdan komik senaryolar da geçince ne diyeyim artık..
düşünsenize.. bu okurla bir gün arkadaş oluyormuşuz, birisi soruyormuş “nasıl tanıştınız”..
sevgili okurdan cevap: “ben gogılda malak arıyordum Onu buldum” oluyormuş :)
malak fotoğrafı ararken buldum
ahahahahahahah

Hemen gogıl görsellere girip yazdım malak..
hakkaten ana sayfada çıkıyorum yahu..
ne diyeceğimi bilemiyorum..
hayır gogıl da bazen çok alakasız tanımlamalarda, kelime kelime algılayınca benim siteyi çıkardığı çok zaman var ama bu hepsinden öte bişey..
yani insanlar malak fotoğrafı ararken benim fotoğrafımı görüyorlar !!!
Gogıla çok kırıldım buradan söylüyorum..
hayır başka hayvan mı yok alla alla..

Bu arada şunu fark ettim arkadaşlar..
ben "malak gibi yatmak" deyimini biliyordum ve kullanırım da ..
malak hayvanını da manda yavrusu diye biliyorum..
ama ben de hakkaten hiç malak fotoğrafı görmediğimi fark ettim..
gogıl gördüğünüz gibi çok başarısız bu konuda..
benim dışımda malak diye çıkardığı fotoğraflarda da yok gibi gerçekten malak :)
ben diyorum ki gogıl a yardım edelim.
Herkes bir malak fotoğrafı bulup koysun sitesine :)
Böylece gogıl ben yerine bol bol malak fotoğrafı bulabilir.
hatta bu konuda bütün komşularımı mimliyorum !!!

ben özellikle malak yiyen aslan fotoğrafı koyuyorum bu yazıma.. burcumun da aslan olduğunu hatırlatarak..
sanırım herkes ne demek istediğimi anladı :)
teşekkürler..
ben şimdi izleyemediğim lost 4.5 i izleyeyim.
Hepinize güzel geceler..

konuyla ilgisi yok ama -sırf adında hayvan kelimesi var diye aklıma geldi- her dinlediğimde bana o muhteşem konseri hatırlatan ve kanımı kaynatan bu muhteşem şarkıyı iliştiriyorum..

(MARILYN MANSON - MECHANICAL ANIMALS)

12 yorum:

Pilli Petro dedi ki...

Sendeki de şans yani,hadi google da böyle bişey denk gelmiş o mail yollayana,bi de haber veriyo :))Gece gece güldüm çok,bakalım bu sanal alem de daha neler göreceğiz.Geçmiş olsun diyorum:))

7.oda dedi ki...

anibal; mimlendiniz küçük hanım komşum olarak, çare yok bir adet malak fotoğrafı yükleyeceksiniz sitenize:)
bu arada maili yollayan şaşırmadım ben.. normal bu tip şeyler.. siz daha yenisiniz.. okuyucu sayınız 100 lere ulaştığında bisürü mail gelecek size de, sitenizi takip eden ya da keşfeden tanımadığınız insanlardan :)
mimi unutmayalım lütfen :)

Pilli Petro dedi ki...

Hımm madem mimlendik bulur bi resim koyarız napalım,ilk işim bu olacak:))Birinin mail yollaması değil şaştığım-hatta komik gelen-yaptığı açıklama,hala gülüyorum istemsiz,bu satte sinirler iyice gevşedi malum,şimdi resim aramaya gidiyorum:))

ABİ dedi ki...

info'ya yorumuna yanıt: adamlar yatmıyo malak gibi.. senaryo yazıyo..:))

Adsız dedi ki...

gugılda malak olarak hatırlanmak iyi bişi olmasa gerek fatoşcum.
şimdi ben durumdan vazife çıkarıp her gün malak arattırarak aşağıdaki linke tıklicam...
yoksa bak daha neler var neleerrrr :))
http://birlikteyken-malak-gibi-yatmasin.istiyor.us/

Adsız dedi ki...

Uzun seyrek kıllı derisinin rengi siyaha yakın, uzun boynuzlu, geviş getiren bir hayvan.

ilgili atasözleri :
Canı kaymak isteyen mandayı yanında taşır
Karga mandayı babası hayrına bitlemez
Kaymağı seven mandayı yanında taşır
Üşüntü köpekler mandayı paralar
Yazın araması, kışın taraması olmasa herkes besler mandayı

En son Atasözü bir kadını betimleme de bana daha yakın gibi geldi :)

gaykedi dedi ki...

cinsel konularda daha fazla yazı yazdığım için sen bana gelen gariplikleri bir "görsen"
malak kurban edersin :p

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

bana birileri musallat oldu gogıla koca bulmak için ne yapmalı yazıp duruyorlar beni site çıkıyor karşılarına :)))

bu arada birşey daha var bu yaz istanbul konser cenneti sen gel beraber gidelim bu sene :)))

7.oda dedi ki...

Abi;hakkaten doğru söyledin şimdi, ama o nasıl senaryo yazmak öyle!! :)

Mehmet; way beee diyorum, çok enterasan!!:)

Ufuk; sen bir alemsin :)

Gaykedi; sapık dolu etraf biliyorum, benim siteme topu topu sadece Koku filmini yazdığım yazımda bir adet sex kelimesi geçmesine rağmen ne sapıklar geldi, seninkileri of of onlar neee !!:)

Erdem; sevdiğini elde etme yolları diye bana da çok gelen var :) ben dediğim gibi hakkaten yazacağım aylık gogıl top ten :))
senin paketi unutmadım bilesin:)

konserrrr... tüm böğürtülü olanlara varım diyorum !! bikaç hafta önceden haber vermen yeterli, gidip böğürelim !!
:)

Adsız dedi ki...

bende seni melek çağırmak'tan bulmuştum ama bu best of olmuş yahu:))
sevgiler,Nightdancer

Vladimir dedi ki...

Bu yazı resmen fıkra gibi olmuş. yorumlara bakınca da Googledan yana herkesin bir tuhaflık gözlemi var anlaşılan. Bizimle paylaşman çok güzel olmuş. :)

okyanus dedi ki...

malak mı?::?

koptum:))