5 Mart 2008

annem..


50.yaşgününü kutladık bu akşam annemin..

Onun kadar iyi bir anne olamayacağımdan korkardım hep..
olabildim mi şaibeli..
evet ben de iyi bir anneyim.. ama annemi tanısanız neden böyle söylediğimi anlardınız..
tek bildiğim asla onun kadar fedakar olamayacağım..

ben onu üzmemek için hiç ağlamam onun yanında..
bilirim oysa gözyaşlarıma en iyi kucak onunkisidir..
ama sonra onda bıraktığım izler hiç geçmeyecektir bilirim..
bu yüzden üzemem onu..
ama ben ne zaman aslında içimden ağlasam onun yanında, ne zaman ondan saklansam yaşlarımla.. o hisseder.. hisseder ve gelir sarılır bana..
annelik aslında bütününde hissetmek değil mi gerçekten..

herkesin annesi, kendine özeldir.. herkese kendi annesi en güzel gelir..
ama ben nice anneler gördüm, çocuklarını kendi kaprisleri ve hırsları altında ezip hayatlarını mahveden..
çok anne var .. her yer anne.. ama herkes anne değil işte..
annelik çok çok daha zor ve az bulunuyor..

İnsan yıllar geçtikçe daha çok şeyler yapmak istiyor ailesi için..
onların gülümsemesi, onların mutlu olması daha da mutlu ediyor insanı..
ve bazen onları mutlu edebilmek öylesine kolay ki..

Canım annem, çok daha güzel şeyler yapabilmek isterdim senin için inan..
Umarım daha uzun yıllar sıcacık gülüşlerin hep üzerimizde olur..
Seni çok seviyorum Annnemmm
Mutlu yıllar..

(AJDA PEKKAN - AĞLAMA ANNE)

21 yorum:

Pilli Petro dedi ki...

Annene sevdikleriyle birlikte olacağı mutlu,umut dolu yıllar diliyorum :)

Adsız dedi ki...

Hiç eksik olmasınlar yanından ..birlikte mutlu yıllar dilerim :)

Adsız dedi ki...

mutlu yıllar anneciğe ellerinden öpüyorum :)

egemavisi dedi ki...

Nice sağlıklı mutlu yıllar boyu beraber olmanız dileklerimle...

Adsız dedi ki...

ya fatoş sen beni yufkalaştırıyon ama :)

Adsız dedi ki...

Allah hep birlikte uzun ömürler versin

Adsız dedi ki...

benim annem, güzel annem
bana ninni sölerdiiiiiii

nice anneli yıllara!!

Adsız dedi ki...

Mutluluklarının devamını dilerim..

Adsız dedi ki...

yaa offff
sabah sabah kötü oldum
du bi annemi arayayım...

Adsız dedi ki...

Annenin dogum gunu kutlu olsun, Fatos :)
benim Annem 2 Mart 1958-de dogdu. bizde de jubile vardi gecen pazar :)) ne guzel tesaduf ! Allah Annelerimize uzun omurler versin. Amin.

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Annen okumuşsa zaten bildiği tüm bu düşüncelerinden dolayı bayılacaktır:)
Mutlu yıllar böyle güzel anlatılan anneye.
Senin de böyle bir anne olacağından eminim 7.oda!
Nice yıllara hep beraber:)

Adsız dedi ki...

Annenin doğum gününü kutlar , Sizlerle birlikte nice seneler geçirmesini dilerim.

Selam söyle , öykü kızımı öp benim için ,

Adsız dedi ki...

MutLu yaşlar annene.. Nice yaşlara saglıkla.

Adsız dedi ki...

ne güsel yav. hem anne hem anne

sgürel dedi ki...

nice sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim...

Dali dedi ki...

Nice senelere...

5 martta doğan çok yakın iki arkadaşım var, 3 martta da benim "annemmm" dünyaya gelmiş. Bu ara ne çok doğum günü kutladım böyle :)

Vladimir dedi ki...

Mutlu yıllar dilerim, daha uzun yıllar bıyunca aynı böyle mutlu olmanız dileğiyle..

sunshine dorée dedi ki...

Her daim gülen gözleriyle insanın içini ısıtan bu güzel anneye, sevdikleriyle beraber daha nice mutlu yıllar diliyorum.

g.y.

Adsız dedi ki...

Ellerinden öperiz anneninnn :D nice nice yaşlara sağlıkla ....

Adsız dedi ki...

Annen cok tatli bir karekter ,fotodan bile belli.. ne hos gulucukler var yuzlerinde,hic eksilmesin,omru uzun,saglikli olsun,hep beraber harika yillara diyorum..

Adsız dedi ki...

Bu yazını okuduktan sonra eğer saat bu kadar geç olmasaydı şuanda annemi arıyor olurdum ama yarın uykudan uyandığım gibi arayacağım...ben onun için ne yapsam az gelir ama en azından şunu söyleyebilirm 'Seni Seviyorum Annem' fatoş seninde çok iyi bir anne olduğunu biliyorum bundan hiç kaygın olmasın...nice yıllara annenle ve öyküyle...