10 Aralık 2006

ipek yolu film festivali..


Cuma akşamı işten yorgun yorgun çıkmışım..
servisten inip altgeçitte dalgın dalgın yürürken genelde bakmadığım bilboardların birinde "festival" diye bir kelime dikkatimi çekiyor..
üst kısmını şapkam yüzünden okuyamıyorum..
hemen başımı kaldırıyorum..
İpek Yolu Film Festivali.. (13-17 Aralık 2006)
inanılmaz bişey buuu..
nihayet Bursa'da ilk defa bi film festivali düzenleniyor ciddi anlamda..
ohh be diyorum içimden..
yüzüme bir gülümseme yayılıyor..
çünkü tam da o gün bir arkadaşla konuşurken tesadüfen konu oraya gelip ben son on yılda kaç kez sinemaya gittiğimi hesaplamıştım da..
durum söyleyemeyeceğim kadar içler acısıydı..
evde istediğin saatte, iyi bi ses sistemiyle, uzanarak dvd izlemenin keyfi bi başka tamam ama sinemanın da tadı çok ayrı sonuçta..
unuttum da biraz ben bu tadı..
evet tam da o gün diyordum ki.. artık sinemaya da gideceğim!! ..
üstüne festival haberi pek bi işime yaradı:)
hemen netten bi araştırma yaptım eve gelince..
evet gidilecek bir sürü güzel, bir sürü de ilginç film buldum ben..
5 gün sürecek bu festival..
haftaiçi gündüz çalıştığım için gidemeyeceğim ama akşamları ikişer filme gidebileceğim..
ayrıca haftasonu da epey güzel bi festival programı hazırlamışlar :)

Evet Bursa da yaşayanlara duyurulur..
ya da Bursa da yaşamasa bile bu film kaçmaz diyenlere de duyrulur..
zira bi çok film ilk kez gösterim şansı bulacak bu festivalde..
Ayrıntılı bilgi için linki tıklayınız..

İPEK YOLU FİLM FESTİVALİ

(MICHAEL PITT & THE TWINS OF EVIL - HEY JOE)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

İyi filmler var, Bursalılar için (senin için de) sevindim. İstanbul FF geldiğinde yıllık iznini alanlar oluyor. Büyük bir eksikliği doldurmuşlar.

Adsız dedi ki...

Very nice images you colected here.
I hope you had a wonderful weekend!

Adsız dedi ki...

çok güzel...
silk road müziğini hatırlattı bana.(gitaro)