14 Ağustos 2011

35



RAMMSTEIN - STEIN UM STEIN


Işıkları kapattı kızım.. Elinde bir pasta ve üzerinde mumlar vardı.. Ben tam söndürmek için Nefesimi içime çektiğim sırada "dilek tut, dilek tut" dedi heyecanla.. Kısacık bir an.. nefes içimde.. tutuyorum.. bırakana kadar geçen o bir saniyede birdenbire hiç beklemediğim ve düşünmediğim ve olma ihtimali dahi olmayan bir dileği tutuyorum.. nefesimi bırakıyorum.. mumlar sönüyor..


35. yaşım fazlasıyla zor geçti.. Beni gerçekten de epey zorladı.. Çok yordu..
36. yaşımdan tek beklentim Nefes..
Nefes Almak..

Kimse anlamasa da en çok ihtiyaç duyduğum şey bu aslında..
Güvenle Nefes Alabilmek..

Dileğimin gerçekleşeceğine pek inancım olmasa da, 36. yılım en azından güvenle nefes almamı sağlasın.. yormasın..

82 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Fatoşcum,

Dogum Gunun Kutlu Olsun!

Nice guzel senelere!

Sevgi ve sevinc hayatindan hic eksik olmasin.

Sana, Oykuye ve butun sevdiklerine selamlar :)


Kisses and hugs,


Sabina Mutallimova

zoitsa dedi ki...

inşallah kuzum..harika bir yaş olsun..

ayhan han dedi ki...

sen en güzelsin... en güzelin doğum günü mutlu, her geçen senesi huzurlu olsun ...

Abit Kullebi dedi ki...

Sevgili Fatoş;
Doğum Gününü Kutlar;
Sağlıklı, Mutlu, Başarılı, Bol Paralı ve FOTOGRAFLI,
Sevdiklerin ve Sevenlerinle Uzun Yıllar Yaşamanı Dilerim..

Delfina ; dedi ki...

Ne güzel bir dilek bu Fatoşcum,şöyle bir düşündüm de güvenle ve huzur içinde nefes almak ne önemli.Şükran ve minnet duymam gerektiğini hatırlattın.Ömrün her ferah geçsin,yeni yaşın kutlu olsun Fatoşcum...

Volkan dedi ki...

doğum günün kutlu olsun, her şey istediğin gibi olsun ;))

Bekir dedi ki...

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN, KIIZNLA MUTLU VE SAĞLIKLI ÖMÜRLER GEÇİRİRSİN İNŞALLAH

Adsız dedi ki...

Doğum günü kutlu ve mutlu olsun. Yeni yaşında tüm dileklerin gerçek olsun inşalah.

Davide Antonello dedi ki...

merhaba arkadaşım doğum günün kutlu olsun dilerim nice mutlu ve sağlıklı yıllara

Yaşar Yarımoğlu dedi ki...

Fatoş Hanım, mutluluk ömrünüzün kalanında da sizinle olsun... Doğum gününüz kutlu olsun...

Vladimir dedi ki...

Yeni yaşın kutlu olsun, pek inanarak tutmamış olsan da umarım dileğinin gerçekleşeceği yıl bu olsun.

eXi Le dedi ki...

Yağmur Yağsın Güneş Açsın Gökkuşağı İnsin ßaşına..
GüL ßiraz ßugün Sen Giriyorsun Yeni Yaşına..
GüL ßiraz HüzünLer GüzeLi..
Nice Nice yıLLara..

Tolga dedi ki...

DOYO; tatlım doğum gününü en içten dileklerimle kutlar kızınla beraber nice uzun sağlıklı yıllar geçirmeni dilerim... (Yaş: 35) :))

Ömer Efe dedi ki...

bu iyi yetiştirilmiş, kaliteli ve sıradışı insanın bu dünyada yapacağı daha çook iş var.:)
o yüzden sana kızınla birlikte müzikle, sinemayla, yazıyla dolu özetle _mutlu_ uzuun bir yaşam diliyorum.
nice mutlu yıllara:)

Selçuk Besen dedi ki...

heyyy
Nice Mutlu Sağlıklı Yıllara...

Sokak Kedisi dedi ki...

Dileğinin kabul gördüğü nefis bir yaş olsun, daha nicelerine tabii :)

Seyit Akkaya dedi ki...

doğum günün kutlu olsun nice yıllara kalbin her zaman huzur dolu olsun

Seyit Akkaya dedi ki...

gülen yüzün hiç solmasın, hayat devam ediyor kızım, bazen hüzün bazen keder hayat bu ne sunar tepside sana bilemezsinnnn
yinede mücadeleye devammmmm
yolunuz açık olsunnnnnn
on aylık fatoşu hatırlayıp 35 yaşında deyince inanamıyorummmm yıllar ne çabuk geçmiş bizimde haberimiz yok

Erdem Aksoylu dedi ki...

mutlu yıllarrrrr sannnaaaaaaaaaaaaaaaa

Seyit Pelitli dedi ki...

Ve nice senelere!
Umut ettiklerinin yeni yaşında hayatına yeni renkler getirmesini diliyorum.
Yeni Yaşın kutlu olsun.
Güzel Kal Kadın.

Elif Gizem dedi ki...

Her şey gönlünce olsun. Senin gibi bir kadına adil davranmayacak kadar gözü kara değil bence hayat... Sevgiyle... Nice yıllara...

Sevinç dedi ki...

Fatoş'cum yaş günün kutlu olsun. Sevdiklerinle uzun yıllar birlikte bol mucizeli sağlıklı ömür dilerim. Kocaman sevgiyle sarılıyorum.

Metin Saka dedi ki...

doğum gününü kutlar yeni yaşında herşeyin istediğin gibi olmasını dilerim nice mutlu yıllara...

Zeki Özaydın dedi ki...

Mutlu Yıllar sana sevgili FATOŞ..
Her şey istediğin gibi olsun....
Sağlık ve huzur içinde nice yaşlara.....

Karanlıklar Riders dedi ki...

iyi ki doğdun yaşam koçum :))

Melis dedi ki...

Mutluluğun kum taneleri kadar çok. Acıların sabun köpükleri kadar geçici olsun. Doğum günün kutlu olsun. Nice yıllaraaa :)

Murat Kalaç dedi ki...

bir gün bir melek çağırmıştım bi tanesi çıkagelmişti :))
sevgi huzur ve mutluluk seninle olsun
Sevgili fatoş, sen ne dilersen o olsun :)

Nuran dedi ki...

Aydınlık gülüşlü, ince düşünceli, iyi kalpli, hassas arkadaşım benim, yeni yaşın kutlu olsun.
Sen yıllar geçtikçe küçülüyor olmalısın zira her yıl daha bi güzelleşip çıkıyorsun ortaya:)
nice güzel yaşların olsun sevgi kelebeği:)

ABİ dedi ki...

Huzur ve sağlıkla...
Sevdiklerinle birlikte, gönlünce....

Banu Tuncel dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun canım :)

Funda Şayır Yüksel dedi ki...

nice yaşların olsun......

Sinan Gürel dedi ki...

doğum günün kutlu olsun, mutlu yıllar dilerim...

Ecish :) dedi ki...

Müzeyyen Annecim;

Sana çok çok çok ama çok teşekkür etmek istiyorum.

Onun gibi bir insan evladını doğurduğunuz için.

Onun gibi bir insanla tanışmamı sağladığınız için..



Fatoş ...:)) İsmi güzel :)



Benim için kelimelerle tarif edilemeyecek kadar çok özel bir insan. Kızınız o sizin. Torununuzun annesi. Benim ise tanımsızım. Çünkü tanımlayamıyorum. Ne kendime, ne çevremdeki canlı cansız her varlığa. Tanımlayamıyorum. Öyle bir şey işte.

O benim hayatımın en zayıf anında karşıma çıktı. Ne in ne de cindi. İzledim , takip etim, okudum, yaşadım, hissettim.

Ve bir gün onunla karşı karşıya geldim. Çok mutlu oldum o gün. Onur duydum. Bir kez daha şükrettim onu tanıdığıma ve böylece hayatıma girdi. Siz de.. O benim hayatımın her noktasında hep var ve var olacak.



Çok teşekkür ederim.

Onun gibi bir insanı bu dünyaya getirip benim hayatıma girmesine sebep olduğunuz için.

O çok güzel bir insan ve olunabilecek en güzel kıvamda bir anne :)



ikinizi de öpüyorum

Fatoş'um ; canım arkadaşım nice sağlıklı ve ailenle uzun yıllara

Adsız dedi ki...

...PRENSESİM, GÜZEL YAVRUM, DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN.. YENİ YAŞIN SANA SAĞLIK HUZUR SEVGİ VE MUTLULUK GETİRSİN. SENİ ÇOK SEVİYORUM BİTANEM.. HEP MUTLU OL ÖMRÜN BOYUNCA O SEVİMLİ TATLI KIZINLA BİRLİKTE...

ANNEN

banu dedi ki...

CANımsın sen yeni yaşında çoooooookkk HUZURLU olmanı diliyorum ve çok güzel geçeceğine de inanıyorumm...

Sinem dedi ki...

Canım arkadaşım, güzel dostum, sözcüklerin ustası editörüm.. :) Yahu geçen Cumartesi doğum gününmüş :) ben unutmuşum kutlamamış.. Eksik kalmışım... :(

Doğum gününü geçte olsa kutluyorum canım, dileklerim içimden hayatına aksın ve gerçekleşsin inşallah (uzun uzun yazmayayım şimdi öyle çok ki senin güzel için dileklerim)

Seni seviyorum,
seni tanımış olmayı seviyorum,
seninle çalışmayı seviyorum,
seni dinlemeyi seviyorum,
seni duymayı seviyorum,
bana kitap okumanı seviyorum,
benimle gülmeni seviyorum...
Hayata tutunmanı seviyorum...
Müthiş bir kadın olmanı seviyorum...


50 daireyi doldururum bak bende böyle :)....

pelinpembesi dedi ki...

ben geldimmm!! doğum gününle karşılaştım.yeni yaşın kutlu olsun, kitaplığına baktım, ne kadar çok var! keşke arkadaşım olsaydın :))

Çiğdem Mayhew dedi ki...

İyi ki doğmuşsun Fatoş'cum, herşey gönlünce olsun, sevgilerimle...

Sevinç Yeşilçimen dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun Fatoş abla, herşey gönlünce olsun..

Nurkan dedi ki...

nice yıllara fatoş

Engin Güneysu dedi ki...

güzel bir ömür diliyorum efendim ...

Burak dedi ki...

hep bi börtleeeek (:

Mehmet Yılmaz dedi ki...

güzelliklerle ve sevinçlerle dolu dolu geçen günler, aylar, mutlu :) mutlu :) yıllar Fatoş...

Ömer dedi ki...

(: keep on rockin

Defne Soysal dedi ki...

Huxley, "Temiz kalpli insanlar hiçbir zaman rahat bir hayat yaşayamazlar, çünkü kendilerini başkalarının mutluluğu için feda ederler..." diyerek ne kadar doğru söylemiş. Kalbimizi değiştiremeyeceğimize göre bu kalple yaşamasını öğrenmemiz gerekecek, yaş 35, hayatla barışma zamanı şimdi. Bol oksijenli, barişik, sevgi dolu bir yaşam dilerim. Sevgiyle kal.

Yunus Abdullah Tokgöz dedi ki...

Mutlu yarınlara..

Raci Üçyıldız dedi ki...

Güzelliğinle, sağlığınla ve gülen yüzünle nice uzun seneler yaşamanı diliyorum. Doğum günün kutlu olsun....

Oğuzhan dedi ki...

nice yıllara canım arkadasım...

Fadime Sönmez dedi ki...

doğum günü kutlu olsun ,nice senelere sevdiklerinle birlikte

Yılmaz Özdemir dedi ki...

Fatoşcığım nice mutlu yıllara,en içten dileklerimle doğum gününü kutluyorum, her zaaman seni güler yüzlü ve mutlu olmanı dilerim, sevgilerrrlee

Berrin Başaran dedi ki...

happy birthday to you:))))

Ender Koç dedi ki...

neşeli ve sağlıklı yıllar dilerim...
saygılar...

Güner Özkan dedi ki...

mutlu yıllar ablacım :)

Leyla Gündoğan dedi ki...

Nice mutlu yıllara....)

Cem Kuruçay dedi ki...

mutlu yıllar sanaaaaa mutlu yıllara sanaaa mutlu yıllar mutlu yıllar mutlu yıllara sanaaaaa:)) hadi üfle pastanı:)) herşey gönlünce olsunn:))

Ercan Mutlu dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun Fatoş abla :) nice yıllara ...

Aysel Özkan dedi ki...

doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllar...

Gül dedi ki...

»♥« Kalbin Hangi Güzel Şey İçin Çarpıyorsa Her Doğan Güneş Sana Onu Getirsin Yüreğinde sevgi yüzünde gülücük hiç solmasın »♥« Doğum Günün Kutlu Olsun Seni kocaman öpüyorum bitanem »♥«

Murat Kavas dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun

Selçuk Mustafov dedi ki...

Umutlar Adın Olsun, Baktığın heryer Huzur Dolsun, Gözyaşların Kurumuş Duygulara Merhem Olsun, Doğum günün Kutlu Olsun Fatos.....

İhsan Dinçer dedi ki...

Mutlu yıllar Fatoş.

Leman dedi ki...

doğum günün kutlu olsun canım. öykü ile nice mutlu yaşlara.

Şenay dedi ki...

Dogum günün kutlu olsun Fatos. Hersey gönlünce olsun !!!!!

Tomris dedi ki...

yeni yaşın kutlu olsun güzel insan :) iyiki doğmuşsun. mutlu yıllar

Öznur dedi ki...

doğum günün kutlu olsun fatoşçum nice mutlu huzurlu , güzel kızınla en uzun yıllaraaa

Oktay Çağın dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun.Nice mutlu yıllara.

Yılmaz dedi ki...

nice mutlu yıllara fatoş....

Faik Kaplan dedi ki...

Sana yaşlanmak yakışıyor... :)
kutluyorum arkadaşım niçe sağlıklı mutlu yıllara.....

Özge Gönül dedi ki...

nice senelere

Şule dedi ki...

canım benim, çok çok güzel bir yeni yaş diliyorum sana. Bir de kızınla ve tüm sevdiklerinle geçireceğin uzun bir ömür... Öpüyorum

Mine Altındere dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun canım... Ailenle sevdiklerinle birlikte nice mutlu yıllara... Yıllarla birlikte dahada güzelleşiyorsun...

Umut Tok dedi ki...

dogum günün kutlu olsun, sevdiklerinle beraber daha nice senelere

Özlem Akman dedi ki...

doğum günün kutlu, herşey gönlünce olsun fatoşcuumm :)

Aynur Karaoğlu dedi ki...

Doğum günü kutlu olsun canım...! Nice mutlu yaşlar diliyorum...!!! :)

Ali Aydın dedi ki...

Nice guzel yaslara Fatos..

Mehmet-Elif Nazlı dedi ki...

doğum günün kutlu olsunnnnnnnnnnn :)

T.Emre dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun.

Serdar Aydın dedi ki...

sağlıklı mutlu bir yaş dilerim :)

Özlem Yavuz Akay dedi ki...

Doğumgünün kutlu olsun fıstık, çok öptüm:)

Özlem Baki dedi ki...

Aklı, yüreği, kendi güzel kadın! Daha da güzel olsun senelerin
sağlıklı, keyifli, mutlu, huzurlu, aşk dolu olsun. İyi ki doğdun.
Öperim :)

Adsız dedi ki...

Senin saçların için yazılmış şarkılarda içip, dans ediyorum bu mevsimde.
Mevsim yalnızlık.
Kurak ve sert geçiyor çünkü.
Ve senin adın ne zaman aklıma gelse bir battaniyeye sarılıp cigarama asılıyorum.

Alp Aydın dedi ki...

geçmiş doğum günün kutlu olsun fatoş :):):)