23 Mayıs 2011

Bir Garip Aşk



TIAMAT - LOVE IN CHAINS


Birbirine görünmez bağlarla tutunmak gibiydi..
Dışarıdan bakan gözlerin göremeyeceği, kimsenin el uzatamayacağı bir kalın urgan gibi..
Birbirlerinden uzakta ama, birbirlerine sokulamadan, birbirlerine dokunamadan, buna rağmen birbirinden hiç kopmadan yaşayıp durdukları bir garip aşktı en nihayetinde..
Kimdi özgür olan, kimdi yerinden kıpırdayamayan.. yoktu önemi..
Ne dalgalar, ne de rüzgarlar çözebildi o bağı, ne de başka insanların elleri..
Kimseler anlamadı, kimseler görmedi..
Anlamak için, onların bağlarının derinliğine dalmak gerekliydi..
Bir garip aşktı, güneşin ışıklarının denizle birleştiği yerler gibi göz kamaştırıcıydı, bir tek yaşayanları bildi..

Bursa Fotoğraf İmece Topluluğu'nun "Griye Veda Renklere Merhaba" Projesinin 18. etap sergisi Bursa Ticaret ve Sanayi Odası Lisesi'nde 25 Ocak 2011 Salı günü, saat 10:00'da yapılan törende açılış konuşmaları ve düzenlenen kokteyl eşliğinde açıldı. Yıldırım İlçe Milli Eğitim Müdürü Sn. Sebahattin Gençel’in, Okul Müdürü Sn. Uygar Umut ve Burfot Adına Sn. Hüseyin Ceylan’nın yaptığı konuşmalardan sonra, Okul tarafından teşekkürler plaketi BURFOT adına Hüseyin Ceylan tarafından kabul edildi.
Daha nice okulların renklenmesi adına, nice projelere..

11 yorum:

eXi Le dedi ki...

KesinLikLe.. Müthi§.. keLimeLerinin Tarifi imkansız.. Kimse Kıwamını Tutturamaz.. Deniz We Ku§ DenizKu§u oLmu§..

Raci Üçyıldız dedi ki...

Bir garip aşkı değil, çok güzel bir aşkı çok güzel bir incelikle anlattın. Tebrikler.....

UÇAR dedi ki...

Bu kez anlamadım. Elbette yazdıklarını anladım ama neden yazdığını anlamadım. Bir alıntı mı yoksa başka bir konuya atıf mı çözemedim.
Kurtar beni bu bilinmezlikten.

kb dedi ki...

Dalgaların ve rüzgarın çözemediği bağları, sular, bağın içine gizlendiği tuzlu ve karanlık sular çürütür de, insan, altta sağlam bir urgan, sağlam bir bağ var zanneder denizin ortasında.
Sonra zaman, sonra rüzgar ve dalgalar, sonrasında savrulmak var...
En sonunda kalan, koptuğu yerden ucu amaçsızca suyun içinde salınan bir urgan...
Peki ya kaybolmuş gemi? O nerede?

Adsız dedi ki...

ağladım.. tarifsiz, yorumum tarifsiz... yosun

Adsız dedi ki...

sen güneşsin, güneş ışığımsın deniz de başka bir tutkum mükemel ve kusursuz bir benzetme:)

Adsız dedi ki...

manevi ablam..

kara kitap dedi ki...

aşkı en iyi yaşayanlar mı yoksa yaşama hayali kuranlar mı anlatır diye düşündürdü yazın.fotoğrafa sözüm yok, her zamanki gibi çok güzel ve derin.

Adsız dedi ki...

cok sey ogrendim

Ahmet Tepehan dedi ki...

çarptı beni çok fena.
yorumlarımı ayrıca ileteceğim

Reha dedi ki...

şarkı çok şahane, çok beğendim.. :)) gerçekten dediğin gibi böyle bir grubun varlığından bihaberdim.. iskandinav ve alman metal grupları sazı almışlar ellerine de haberimiz yokmuş.. sağol Fatoşcum, sayende tanıştık birçoğuyla..


fotoğraf çok mu parlak olmuş ne? :))))))))