24 Mayıs 2007

adios..


Geçen akşam telefonuma bir mesaj geldi: “Mailini bi kontrol etsene”
bir süre sonra açtım mailimi.. ve konu başlığı gülücük olan maili aynen kopyalayıp yapıştırıyorum:
Şimdi ben sana desem kiiiiii;
"Rammstein konser vermek için Türkiye'ye geliyoooorrrr"...
Müjdemi de istesem akabinde...
Müjdemin karşılığı ve de tepkin ne olurduuu????
……………..
…………..
…………
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ben arıyorum arkadaşımı ve ağzım kulaklarıma epey yaklaşmış ve neredeyse çığlık atar pozisyonda ilk cümle şu oluyor telefonda:
Ne zamaaaaaaaaaaaannnnnnn

Rammsteinnnnnnnn
Hani şu muhteşem ses
Hani şu bana her şeyi yaptırabilecek ses
Hani şu kanımı kaynatan içimi coşkuyla dolduran grup
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


bakınız: 10 ay önce üye olduğum Last Fm kayıtlarım bile bazı şeyleri gösteriyor:
son 10 ayda en çok dinlediğim gruplar

Bi insan daha güzel bi haberle tatile çıkamaz değil mi :)))
Hayır haberi veren arkadaş biletix de çalışmasa inanmayacağım..
o kadar inanılmaz benim için ..
inanılmazzz ve mutluluk verici..
Bu yaz geliyorlarmışşşşş tarih henüz belli olmasa da bu yaz geliyorlarmışşş !!
Rammstein ı canlı dinleyebileceğime inanmıyorum ben..
Till Lindeman ı, canlı dinleyeceğime inanamıyorum !!!
öyle heyecanlıyım ki öyle.. geleceklerini düşündüğüm zaman nefesim bile kesiliyor !!

ben; içimde yeterli kelime bulamayıp anlatamadığım heyecanımla yarın akşam tatile çıkıyorum..
10 gün kadar buralarda olmayacağım..
Kitaplarımla, müziğimle, fotoğraf makinemle, defterimle ve içimde rammstein ın yarattığı müthiş heyecanla yola çıkıyorum..
10 gün sonra tekrar buluşmak dileğiyle..
Adiossssssssss :)

(RAMMSTEIN - ADIOS)

28 yorum:

Adsız dedi ki...

Sana eğlenceler diliyorum canım, çok mutlu, huzurlu bi tatil geçir i$$allah.........Döndüğünde gözlerinin içini gülerken göreyim
Sevgiyle kal.

muzikTE dedi ki...

RAMMSTEIN ve ADIOS :)

tatile çıkıyosun demek. iyi tatiller. ya da başka bişey mi demeliyim? :)

Adsız dedi ki...

iyi yolculuklar !
iyi dinlenin !

Adsız dedi ki...

güzel bir tatil geçirmen dileğiyle iyi tatiller dilerim...

Adsız dedi ki...

yaylılara çok takılma da gerçekten dinlen..
sevgiyle git, kızınla dön..
bis gleich..

Adsız dedi ki...

selam mutlu ve güzel bir tatil geçirmen dileğiyle iyi tatiller
dilerim.....dönüşünü dört gözle bekleyeceğiz artık:)

es dedi ki...

dön dön cabuk...yada beni de gotur.. ben de tatil istiyorum...

şaka bir yana sağlıkla git gel. Bi de eğlen, dinlen, gez, gör sevgili turist.

Adsız dedi ki...

Merhaba, arada böyle yaparım google a içimden geçen bişeyler yazıp gezintiye çıkıyorum. O gece de "melek çağırmak" yazdım senin blogun çıktı karşıma. İnanılmaz güzel bir çift göz, inanılmaz derin yazılar. Asılıyorum sana falan yapmıyorum emin ol. Benim tarzım değil zaten bu. Fotoğraflardaki güzellik inanılmaz. Yaşam ne getirirse yaşıyoruz,onun için hüznü yaşa ama dibede batma.:) Sanki ben batmamayı başarmışım gibi tutup sana öğüt veriyorum. Ben eski bir radyocuyum. Blogun etkileyiciydi bi merhaba demek istedim sadece. Bi gün paylaşmak istersen kahvelerimizi alır biraz yağmurdan biraz da kaybetmişlikten söz ederiz. O zamana kadar fotoğraflardaki kadar güzel, hüzünlü ve mutlulukla kal... Bi de Rammstain umarım senin için çalar. hoşçakal.

Hakan Dinçer dedi ki...

Iyi eglenceler :)

Rammstein Eylul sonuna dogru gelse ne iyi olur diye gecti icimden :(

Murat Ali Seven dedi ki...

iyiy tatiller.

Adsız dedi ki...

DÖNÜŞ
Biliyorum ki şimdi çok uzaklardasın, benliğin kırmış zincirini, Spartakus gibi hırçın...
Sana yazamadığım, yazmaya kıyamadığım serzenişlerim de gitti yanında ve ben en olası hayallerinde bile suskundum, suskunluktum oysa...
Yalnızlığın olup yalnızlığıma eklemek isterdim o hayallerini, çocuk yüzümle ellerini ısıtmak...
Hayrıkışlarındaydı isyanın ses bulması,hayat bulmaktı belki de özlemim, gelişinde...
G.G.

Adsız dedi ki...

Hoş bir kompozisyon!!! iyi tatiller!!!

Adsız dedi ki...

İyi tatiller :))

Ben de tatil yapmak istiyoruuuummmm :((((((((((((((

Adsız dedi ki...

iyi tatiller!

Adsız dedi ki...

muhteşem olmuşlar Fatoş...tebrik ederim :) have a nice holiday ;))

Adsız dedi ki...

iyi tatiller, kendine iyi bak.. mucks :P:Pp

Adsız dedi ki...

byee byeee...k.i.b oralardan güzel fotolarla dön:) bekliyoruz..

Adsız dedi ki...

Iyi tatiller,ne kadar guzel bir fotograf olmus!

tatilden bol bol fotolar bekliyoruz:)

Adsız dedi ki...

iyi tatiller ikinize de :)

Adsız dedi ki...

İyi tatiller Fatos'cum :)

Adsız dedi ki...

sen her halinle güzelsin ki iyi tatiller :D

Adsız dedi ki...

iyi tatiller Fatoş, kendine iyi bak :)

Adsız dedi ki...

çok hos bir kare huzur kokan kareleri çok seviyorum bu fotografta da bu var :))))

Adsız dedi ki...

olağanüstü kare...................süper...
başını öne eğişin..eller...eteğin uçuşması..
süper......................
i tatiller...................7.oda

Adsız dedi ki...

Arrivederchi...

Adsız dedi ki...

bende tatil isterim !!!
kaç sene oldu =((


Sana çok iyi tatiller dilerim iyice dinlen =))
Öykü de haketti iyi bir tatili =))
Çok Özletme Kendini

Adsız dedi ki...

fotografin orijinal seklini cok begendim. iyi tatiller guzel arkadasim :)

Adsız dedi ki...

çok güzel bir fotoğraf..
bu arada ben biraz geç gormusum sizin streaminizi =(
şimdi bakıyorum fotoğraflara..
elinize saglık tekrar..