25 Nisan 2007

bana bir melek gönder..


Akıllı adam dedi: Sadece bu yolda yürü
Işığın şafağında
Yüzüne rüzgar esecek;
Yılların yanından geçtiği, ilerlediği gibi.
İçinden, derinden gelen bu sesi dinle,
Yüreğinin çağrısı o.
Gözlerini kapattığında bulacaksın;
Karanlığın dışına çıkan dar geçiti.

İşte buradayım
Bana bir melek gönderecek misin ?
İşte buradayım
Sabah yıldızının indiği yerde…

Akıllı adam dedi: Sadece
kendi yerini bul
Fırtınanın bakışlarında
Yolda ilerlerken gülleri bulmaya çalış
Sadece dikenlere dikkat et.

İşte buradayım
Bana bir melek gönderecek misin ?
İşte buradayım
Sabah yıldızının indiği yerde…

Akıllı adam dedi: Sadece ellerini yukarı kaldır
Ve sihrin tamamına ulaş.
Umuda açılan kapıyı bul
Sadece kendine güven, inan
İçinden, derinden gelen sesi dinle.
Yüreğinin çağrısı o.
Gözlerini kapattığında bulacaksın
Karanlığın dışına çıkan dar geçiti…

İşte buradayım
Bana bir melek gönderecek misin ?
İşte buradayım
Sabah yıldızının indiği yerde…
İşte buradayım
Bana bir melek gönderecek misin ?
İşte buradayım
Sabah yıldızının indiği yerde…


(SCORPIONS - SEND ME AN ANGEL)

8 yorum:

Müşkülpesent dedi ki...

Güzel sözler...

Rıdvan Elitez dedi ki...

Bu yolda yürü kendi yerini bul Ve sihrin tamamına ulaş... Güzel olmuş Nice 100. yazılara ulaşman dileği ile... :D

Adsız dedi ki...

benim hiç meleğim olmadı..

Unknown dedi ki...

benim bir meleğim vardı.
bir melek gönderin lütfen.

es dedi ki...

bugun de buraya yazayım. Dün icimde kalmıstı.

Ben kendim bir melegim, yüz güldürür, bas döndürür, uçarım, bazen de kaçarım...

Adsız dedi ki...

Melek gönderilmesini beklemek yerine melek olmayı dene.

dark... dedi ki...

insanın var oldugunu kabul etmesi..
burdayım demesi...hadi..demesi..
göstergesi bence bir melegi hak ettiginin...
kabul etmiş dualarını..:)
göstermis yine sihrini...
gülme...torpil gecmis yine sana..
iyi bak melegine...:):)

İkarus dedi ki...

İkorus kendini melek zannetmiş... Yaramaz çocuk!