23 Mayıs 2006

yetmeyen tatil..


koşma isteği, uzun yol isteği derken.. güzel bir tatil yaptım:) üstelik de çıktığım en uzun yolculuklardan biriydi.. on saat kadar..
Akdeniz güzelmiş mayıs ayında..
suyun gürültüyle çağlayan sesini dinlemek güzelmiş Manavgat şelalesinin kenarında..
güneşin usulca kayboluşunu izlemek güzelmiş Side nin Kızılağaç kumsalında..
sakinliği de eğlenceyi de bir arada yaşamak güzelmiş yeşillerin içinde..
deredeki kaplumbağalara pizza kenarlarını atmak da güzelmiş..
gizlice böğürtlenleri koparıp yemek de..
güneşlenirken kitap okumak, sevdiğin müzik yankılanmaya başlayınca kitabı ve gözlerini kapatıp kendini müziğe bırakmak..
eve bronzlaşmış bir tenle geri dönmek..
….
tatilin güzellikleri saymakla bitmez de..
ben denizin tuzunu gerçekten öyle özlemişim ki..
denizin kokusunu öyle özlemişim ki..
bi de çakıl taşları varmış kumsalında.. daha ne isteyebilirdim ki:)

bir bütün gece yolculuk..
sekiz!! gün deniz..
bir bütün gece yolculuk..
ve ardından bugün iş!!!!!!!!!!!
tatilden dönmek yaramadı bana:)
bugün işe konsantre olamadım, tatilde çektiğim fotoğraflara bakıp yeniden orda olmayı diledim..

ve şimdi… hastayım!!
ben söylüyorum hep zaten bırakın beni deniz kenarında ben yaşarım kumsalda diye.. ama dinleyen yok!
öksürüyorum, boğazlarım şişmiş yutkunamıyorum, başım kazan gibi, ağır..
hapşıramıyorum gözlerimden yaşlar süzülüyor, sigara içmemem gerekiyor ama içiyorum..
on gün yatarsan malak gibi tatilde.. bugün sandalyede on saat oturduktan sonra belin korkunç ağrır tabi!
hem soyulmaya başladı derim!!
yani ne lazım bana!!!!
deniz..
hadi yine gidelim denize..
hadi ben tuzu yeniden hissetmek istiyorum sıcaktan kavrulmuş tenimde..
hadi üşümek istiyorum ben soğuk suyun içinde..
hadi..
çalışmak ve hasta olmak istemiyorum denize dalmak istiyorum..

tatille ilgili anlatacak ne çok şeyim vardı.. ama şimdi hasta ve halsizim.. canım hiçbişey yapmak istemiyor.. bakalım yarın nasıl olacak.. iyileşir miyim ki acaba bir gecede.. gözlerim sulanmasın artık.. hapşırayım ve kurtulayım hadi..

deniz mevsimim açıldı.. can kurtarıcım Erdek.. bekle beni geleceğim..

(Placebo - Post Blue)

9 yorum:

derin iz dedi ki...

demek tatildeydinis ii öyle olsun nispet şeklinde bir post olmuş bu hıhh diyorum kıskanarak o kadar başkada bişi demicem

7.oda dedi ki...

sen şanslısın ki derin, sen her istediğinde deniz kokusu burnunda! ben tuzunu hissetmek için onca yol gidiyorum bak:) uzat elini denize:)

derin iz dedi ki...

insan tatil yerinde oturunca hiç öyle düşünmüyor ne yazık ki illaki para verip gidip dinlenmem lazım ne yazık ki bu böyle poff ne kötü ya, :(

trkny dedi ki...

merhaba
ne kadarda özlemiş sin. Tatili, denizi, aylak,aylak kalmayı.
tadını çıkart

cansu dedi ki...

www.fullguzelsozler.blogspot.com

sibel dedi ki...

çok güzel yorumlar ve paylaşım. elinize sağlık

ayşe dedi ki...

harika paylaşım

aysuntatli dedi ki...

Paylaşımı yakından takip ediyorum. Ben buradan bakıyorum her zaman iş te<a href="http://neguzelsozler.blogspot.com>burası</a>.Teşekkürler

yurdum insanı dedi ki...

güzel yarışma progrmı başladı