7 Mayıs 2006

koşma vakti..


bahar gelmişşş..
evimin karşısındaki akasya ağaçları bembeyaz olmuş, mis kokularını bırakıyorlar 24 saat evimin balkonuna.. pencerelerimi açıyorum.. akasyalı bahar kokusu var evimde..
içimdeki kıpırtıların canlanmasını bekliyorum beyaz kokuların orta yerinde..
ama her zamanki gibi içimi kıpırdatan bir şarkı oluyor yine..
öylesine bir gece uzanmışken kanepede.. bir erkek bilmediğim bir dilde Fransızca kelimelerle sanki “kalk ve koşmaya başla” diyor bana..
sesini daha da açıyorum müziğin..
kesmiyor.. daha daha açıyorum..
evet kesinlikle koşma isteği uyandırıyor bende..
koşmalıyım diyorum.. kulağımda bu müzikle koşmalıyım..
ya da belki.. uzun yola çıkmamın vakti gelmiş gibi..
yollar çekiyor beniiiii..
yollar diyorum.. yollar çekiyor beni..
belki koşmalı kulağımda bu melodiyle..
belki camdan kendimi izlemeli uzun bir yolculukta..
şarkı mı??

(Indochine – Alice & June)

0 yorum: