23 Eylül 2009

Yeter Artık Ama

.


Marilyn Manson - Arma-Goddamn-Motherfuckin-Geddon


Blogger a girip bu yazıyı yayınlayabilirsem, siz de bloguma girip bu yazıyı okuyabilirseniz çok şanslıyız demektir..


Bir süredir bloglara girilememesinin ardındaki nedeni tam olarak bilen biri varsa lütfen açıklasın..
Bu bir yıldırma politikası mıdır??


Last FM yasaklanmış..
My Space yasaklanmış..
Daha yasaklanan başka siteler de var mı bilmiyorum..


Geçen yıl Bloglarımıza yasak geldiğinde inanamamıştım..
Şaka gibi Bir Ülkede yaşıyoruz demiştim..
Şimdi hiç bir şeye şaşırmamakla birlikte düşünüyorum..
Yasak bile getiremedikleri sitelerimize girişlerimizi böyle zorlaştırarak bizi yıldıracaklarını sanıyorlarsa hepsinin canı cehenneme..


Yukarıdaki fotoğrafa bir daha bir daha bakınız..
ve Şarkının nakaratını yüksek sesle tekrar ediniz..

.
.

12 yorum:

SERAP dedi ki...

Sadece ben zorlanıyorum zannediyordum.Yazı yazmak yada okumak için "gizlen" tarzı siteleri kullanıyorum bende.Ya tekrar kapatırlarsa diyede korkmaya başladım gerçekten.

Vladimir dedi ki...

Ben bundan son derece rahatsızım. bayramda yaşadığım saçma bir olayı yazdım döner dönmez. Bu ülke nereye gidiyor bilmiyorum. Ama tarihe baktığımda dayatmalarla, yasaklarla kimsenin bir yere gitmediğini görüyorum.

beenmaya dedi ki...

bazı arkadaşlar sağolsunlar dns ayarları değişecek, şöyle yapın, şunu girin şeklinde yardımcı olmaya çalışıyorlar. ama benim anlamadığım 2 dk önce girebildiğim bloguma 2 dk sonra niye giremiyorum mesela. yani sürekli giremiyor olsam tamam ayar mı değişecek yapayım ben de ama gün içersinde sanki blogspotun keyfine göre giriyorum bloglara...

7.oda dedi ki...

blogger a ve blogspota gelen bir ceza yokmuş, telekom özellikle yapıyormuş gün içerisinde bu engellemeyi diye duydum ?!?

Adsız dedi ki...

rammstein'in olaylı videosunu izlediniz mi fatoş hanım? :)
o da yasak :P

Buzlu Viski

Adsız dedi ki...

çüşşş.
az kaldı, google'a bile giremiycez

beenmaya dedi ki...

Vladimir'in yazısıyla google'a yönlendim bir şikayet mesajı yollamak için. oradaki bilgileri okuyorum şu anda. google twitter üzerinden konuyla ilgilendiklerine dair bir açıklama yapmış...

7.oda dedi ki...

Rammsteinin olaylı yasaklanmış videosunu izlemekle kalmayıp indirdim bile :)
hatta izlemek isteyen varsa bana mail yoluyla ulaşsın :)
her türlü yasak itinayla delinir !

cem dedi ki...

Sanırım bugün düzeldi. ''yeter artık'' diye bağırmak nafile sanki şu aralar, baksanıza youtube hala kapalı, bizim kafamızda hala kumda. oh yarasın..

ABİ dedi ki...

bu zihniyet, youtube'u, blogger'ı, google'ı yasaklayabilir.
bizim zihniyet de bunları deler.
bunu farkeden o zihniyet interneti komple yasaklar.
işte o zaman ne yapacağımızdır önemli olan.

Biraz dedi ki...

"Yeter artik" demissin ama gecenlerde bir haber vardi 6000(altibin) kusur site yasaklanmis.
you tube aylardir yasak, simdi lastfm, myspace, yakinda google mailleri bile ve hatta Cin'de oldugu gibi Google ile arama yapma imkani da yasaklanacak diye dusunuyorum. Yani yasaklanirsa sasirmayacagim.
Ama sivil toplum orgutleri de neden vardir merak ediyorum?

Onemsiz gibi gorulen bu yasaklar cok yakinda her yere sicrayacak...


Ne yazik!
:(

karton_piyer dedi ki...

@Biraz' ın kehaneti gerçek oldu. Dün itibari ile facebook içinde var olan ve bir tarım oyunu olan farmville' de yasaklandı. Artık donumuza ne zaman karışacaklar merak ediyorum.

"Giydiğiniz don paşa gönlümüze göre sakıncalı bulunup yasaklanmıştır."