26 Ocak 2009

2009 ve Aslan




(DOLORES O'RIORDAN - BLACK WIDOW)

Aslan ve Yükselen Aslan Burçları bu sene evlilik konusunda daha ciddi düşünüp aniden evlenme kararı alabilirler. Bu konudaki karamsar düşüncelerinden sıyrılacaklardır çünkü. Jüpiter iyimserlik ve inanç aşılayacaktır. İkili ilişkiler kurduğu kişiler artabilir, artı bir ilişkileri yoksa bu sene evlilik düşünmelerine neden olabilecek kişilerle tanışabilirler. 2009'un en şanslı burçlarından diyebiliriz :)

diyor, MevsimlerGibi sitesinde bir
yazıda..

benim hem burcum Aslan, hem de yükselenim Aslan,
yani bu ne demek oluyor...
yandımmmmmm.. çift kat etkileyecek beni bu Jüpiter denen gezegen..

hayır hiç ama hiç ihtimal vermiyorum böyle bir şeye..
değil jüpiter 9 gezegen birleşse yine de içime evlilik konusunda iyimserlik ve inanç aşılayamaz..
hayır bi de şans demiş.. bunun neresi şans.. o hatayı ben bir kez yapmışım yıllar önce başıma geleceklerden habersiz.. şimdi bu yaşımda ve bu tecrübelerimle ben buna şans değil olsa olsa kara talih derim ancak..
benden yeniden bütün hayatımı alacak kadar aklımı kör etmesi mümkün mü bir erkeğin..
kesinlikle hayır..

yine de arkadaşlar hepinize sesleniyorum buradan..
2009 da böyle ani kararlar verip saçma sapan hareketlerde bulunursam, beni uyarınız !!
yaşadığım tüm berbat şeyleri unutup, yeniden bir erkeğe ve sevgisine güvenirsem beni dövünüz !!

23 yorum:

Pilli Petro dedi ki...

ahahaa oldu peki :))

beenmaya dedi ki...

SENDE BİZİ DÖVECEK MİİN PEKİ :))

dark... dedi ki...

sevgili yedi...
beni gulumseten bu yazını bir kac kez okudum...özellikle kullandıgın resim de cok manidar..:)
kimi zaman gözlerimizin önünde parcalanan bir cok evlilik bu resmin icinde gizli bence...hep bir savas var evliliklerde..hep bir kişilik mücadelesi..nefes alamaz oluyor bazen bedenler o evliligin icinde..neşe sacamaz oluyor cevresine...
Jupiter eger yanındaysa gercekten bu sene, ve gercekten tüm hayatını kaplayacak bir aşk yaşayacaksan; inan bana buna engel olamayacaksın..inan bana seversen yeniden, vazgecemiyeceksin sadece senin olmasını istemekten...
tek dilegm gerçek sevgiyi bir an önce bulman ya da buldugunun gerçek olduguna inanman...

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

ben seni uyarmam...eğer gerçekten sevdiğini görürsem...gözlerinin içini parladığını...sesinin titrediğini anlarsam...ve o seni sevdiğini koklarsam...değil engellemek...baskı yaparım sana...bak demdi deme...sen çünkü herşeyinle ....damarlarındaki kanla...tüm vücudundaki hücrelerinle
bun hak ediyorsun...

Not: bir aslan olarak bende ayağımı denk alayım en iyisi :)))Kısmetim açılacak desene :)))

karton_piyer dedi ki...

sende evlilik varmış. ben de bir de gayrimeşru çocuk çıktı :D gerçi yükselenim terazi değil ama :S

fish dedi ki...

uvvvvv severim aslanları....ama fatoşum beee istemediğin ot burnunda bitermiş büyük konuşma kıs :PPp

niye öyle diyosun evlilik yanlış kişiyle yapılırsa hatadır gibi gelio bana...

bi de bugün bana dediler ki evlensende pişmansın evlenmesen de...

offff zor işler bunlar zor..evliliktir şudur budur gayri meşruluktur bilmem ama her daim aşkta şans diliyorum ...

ve istanbulda olduğunu okudummmmmmmmmmmmmmmm........

Unknown dedi ki...

:))
yazı ile birlikte kullandığın resim çok hoşuma gitti :))
"erkeklere ölüüüm" der gibi :)
canım benim içini ısıtan ve doğru bir insan çıktığında karşına neden olmasınki? Bence bu kadar katı olma
bu arada bende bi okuyayım yahu şu burçları :))))

ARZUM dedi ki...

olur mu hic öyle şey.sen cok tatlısın ve iyi şeyleri hak ediyorsun.kuranda inşirah diye bir sure varmış.o surede Allah "her sıkıntının ardına aydınlık bir kapı korum" dermiş. ve bu lafı arka arkaya 2 kere tekrar ediyormuş.Bu da bu hususta hiç şüpheniz olmasın MUTLAKA anlamı taşırmış.ben yeni öğrendim çalışma arkadaşı araplardan.içimi isitti. seninde kalbin ısınsın. cunku güzel günlerin olacak seninde.hemde yakında inşallah.
sevgiyle kal

ABİ dedi ki...

RoaaaRRRrr..

aahmetcelebii dedi ki...

Erkek kadın meselesi değil bu aslında, aynı odaya sığdırabilme meselesi 2 kalbi. Mutlaka sığdırabilecek birileri vardır aslında, ama kim güvenebilirki onca şeyden sonra demi..

Adsız dedi ki...

hayat sürprizlerle doludur :)

gerbera_ferezya@hotmail.com dedi ki...

Hımmm...

Ne Aslan mı, evlilik mii..

Hiiiii!!!!!!!!!!

Leylək Xəlifə dedi ki...

ben de aslanımmm..bakalım bu yıl bize neler getirecek..bu arada Fatoş, 2008-in EN-leri yazını merakla bekliyorum :))

Vladimir dedi ki...

Hayırdır inşallah.

Hayırlara vesile olsun. ;)

nehiro dedi ki...

Evliliğe çok büyük değerler yüklememek gerekiyor bence...
Bir kurum, eğer birliktelik kurumsallaştırılmak isteniyorsa ki.. Olabilir...evlen gitsin...
Bittiğinde de biter...
başlaması da, bitmesi de ilişkinin başlaması ve bitmesi kadar doğal geliyor insana buradan bakılınca...
Bazen hayatı çok ciddiye aldığımızı düşünüyorum...Arada dalga geçebilmeli insan...
Yaşanan acılar dersen onlar bir bedel herkesin ödemesi gereken, bu dünyaya gelmenin bedeli...
Kimse bize soruyormu sen bu bedeli ödemeye hazırsan dünyaya gel, bunun istiyormusun diye...
Ben bu gün neler de yazıyorum böyle..Sanki ben değilde ellerim yazıyor:))
Arkadaşım eğer aşkı bulmuşsan ister evli ister değil yaşayabildiğin kadar yaşa... kolay bulunmuyor, yağmurlar, rüzgarlar, ağaçlar, böcekler, yıldızlar, güneş kolay, kolay bir başka gözükmüyor insanın gözüne...

Ferhanca dedi ki...

Fatoş'cum şekercim, sen bu meleti denemedim mi? denedin:) ee ne oldu? iki ucu boklu değenek:(
en güzel yanı çocuk sahibi olmak oda var sen de
sana iyi bir sevgili versin Allah:))

Ferhanca dedi ki...

Aslanaları seviyorum ben yaa:))

Unknown dedi ki...

:)) Güldürdünüz beni

efsa dedi ki...

eee şimdi benim en yakın arkadaşım daha yeni boşanma davası açtı :)

ama ben şu aslan arkasaşları bir dürteyim dur :))))

ve sormadan eklemeden edemiycem seni ne korkutuyor?

efrasiyab dedi ki...

ben de akrepe bakmıştım bi keresinde, senin allah belanı versin akrep demediği kalmıştı bi tek:) hayatın n tane parametresi vardır, böyle karakter tahlili mi olur yahu demiştim de gülüp geçmiştim.

Biraz dedi ki...

Resim:
Resimdeki kadin belli ki anatomi calisiyor...Butun sindirim sistemi pek guzel cikarilmis...:)

cinar dedi ki...

ee, nerelerdesin peki?

Adsız dedi ki...

yeni okuyabildim
çok eğlendim
ben talibim dövmeye ne zaman istersen
:)