14 Ocak 2007

2007..


2007 yılında kendime aldığım ilk şey.. mp3 çalar oldu :)
benim vazgeçilmezlerimin içinde yer alan mp3 çalarım eski eşte kalınca, eksikliği ilk hissedilen şey o oldu..
büyüksün abi sağolsun hemen temin etti istediğim markayı..:)
buradan da bir kez daha teşekkür edeyim kendisine..

hayatımda ilk kez yeni bir yıla çok çok çok hediye ile girdim..
bu yıl sanırım tüm arkadaşlarım yaşadığım kötü günlere inat hediye manyağına çevirdiler beni :) hediyeler sayesinde giyebileceğim ve yiyebileceğim şeyler dışında, bir sürü adını bile duymadığım kitaplarım, filmlerim ve şarkılarım oldu :)
beni yoracak gibi duran kitap ve filmler sonraya bırakıldı ama bir yandan da aklımın bi köşesi onlarla birlikte kaldı..

ve İstanbul seyahatlerine geri dönüldü uzun bir aradan sonra..
ama istanbula ilk kez çok farklı coşkularla gidildi..
orada yapılan çok farklı şeyler olmasa bile kendini özgür hissederek bir yola çıkmak gerçekten farklıymış..
hissedildi..
sırtta çanta, kulakta müzik, elde kitap ile yollara düşmek..

2007 gerçekten güzel başladı..

hem yağmurlu hem güneşli zamanlarda yolculuk yapıldı..
martılar yine aklı başından aldı..
vapurlara binildi..
uzun zamandır alkol bekleyen damarlar alkole doydu :)
ama en güzeli kırmızı şaraptı.. buradan bir kez daha teşekkür..
ilk kez sütsüz ve kremasız hatta az şekerli kahveler içildi.. ama beğenildi.. hatta şimdi olsa da içsek dendi :)
canımmm kardeşimle uzun sohbetler yapıldı.. yaşananlarda benim düşünemediğim ya da göremediğim bazı önemli hususlar öğrenildi..
öncelikle arbys olmak üzere bol bol fastfood yendi.. (ben severim)
sigara içilmedi.. İstanbula vapurlara alkole ve uzun sohbetlere ve herkesin elinde sigara olmasına rağmen sigara özlenmedi..
artık 3 ay da oldu zaten bırakalı :)
sigaraya harcanacak para ile Dvd ci ler gezilip yine 20 film alındı..
kitapevleri gezilip kitaplar alınıp yine ah keşke daha çok param olsa dendi..
Sisli bir boğaz manzarası izlendi uzun uzun.. maharetli ellerin çaldığı piyano dinlenirken..

2007 gerçekten güzel başladı..

İstanbuldan Bursaya daha farklı dönüldü..

ha bu arada.. şu lost.. 3.sezonun 6 bölümü de alındı tabi :)
hatırlarsanız bahsetmiştim.. ramazan bayramında babamla ikimiz izlemeye başlamıştık lost u istanbulda.. hatta annem sürekli söyleniyordu bize..
kurban bayramında babam evdeyken kaldığı yerden izlemeye başladı tekrar.. bikaç bölümü anneme de izlettirince.. işte ondan sonra ip koptu sanırım :)
bayram sonrasında evde yalnız kalan annem.. sabah kendisine kahvesini yapıp geçiyor tv nin karşısına.. açıyor lost u ilk bölümden itibaren.. ve şimdiye kadar sırf altyazı olduğu için bunca güzel filmi izlettiremediğim annem bir hafta içerisinde 2 sezonu birden bitiriyor..
ben gelir gelmez benden 3. sezonu alıp onu da izledi !!!
ben hala 2. sezonu bitiremezken (babam da aynı şekilde) annem başlıyor ve bitiriyor..
sanırım bikaç gün ada da yaşadı.. yani ben öyle hissettim..
izlemediğimiz bölümleri ikaz edildiği için bize anlatamıyor ama.. ha desem saatlerce lost teorileri anlatabilecek durumda hadi izleyin hadi bitirin diye bizi sıkıştırıyor :)
yani annem hala söyleniyor lost yüzünden, babamla ikimize.. ama bu kez izlememiz için :)

ben de şimdi kaldığım yerden izlemeye gidiyorum lostu..

bu arada.. yolculuğa damgasını vuran şarkıyı unutmamak gerek..
yakın çevrem bilir benim rammstein hastalığımı :)
rammstein ın ohne dich şarkısının değişik bir versiyonunu gönderdi de bir arkadaş..
!!!! offf diyorum yani.. !!!!
üzerine yorum dahi yapamıyorum..
bu ses..
evet evet..
bu adamın sesi bana her şeyi yaptırabilir..

(RAMMSTEIN - OHNE DICH (MINA HARKER VERSION)

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Dileyelim 2007 basladigi gibi guzel gitsin, hep boyle keyifli ol...

Sarap iyidir, bade... Ne demis Hayyam?

Sarapla doldur tasini
Tasin toprakla dolmadan

demis... Hep boyle olsun:) Rammstein bana pek bir sey yaptiracak gibi degil ama guzel (Vay canina ne sesler varmis yahu :)

Adsız dedi ki...

kaptannın linkini neden kaldırdın?
sorabilirmiyim

Adsız dedi ki...

adı erdal da soy adını biliyormusun

7.oda dedi ki...

sevgili witness evet dileyelim öyle gitsin :) aynı temnniler senin için de geçerli tabi :)
ah evet var işte öyle sesler :)

anonymous; kaptanın linkini kaldırdım çünkü kaç kez denediysem girilemiyordu linkinden sitesine yani artık link işlevini yitirmişti..
ve evet soyadını biliyorum..

Adsız dedi ki...

soyadını öğrene bilirmiyim.?
merak etme sakıncalı bir durum yok:)
cevabını bekliyorum şimdiden teşekkür

Adsız dedi ki...

walla senin siteye birtek çok keyifliyken giricem artık..yaw zaten canım sıkkın,keyfim yok..bakıyorum kızın biri kafasına göre takılıyor,eğleniyor,dünya umurunda değil..kıskanıyorum yaw naapim elimde değil...neyse nazar etmeyeyim.. sen hep böyle ol,ben hep seni kıskanayım:))))

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Bloglarınız çok güzel.
Bundan sonra peşinizdeyim, haberiniz olsun! :)

Sevgiyle,


www.burakargin.blogspot.com