4 Kasım 2006

yeni hayat..



RAMMSTEIN - AMOUR


bu gün..
bu gün yeni hayatımın..
bu gün yeni hayatımın ilk günü..

yeni hayatımın..
yeni hayatımın ilk günü..
yeni hayatımın ilk günü bu gün..

ilk günü..
ilk günü yeni hayatımın
ilk günü yeni hayatımın bu gün..

söyleyecek hem çok şeyim var hem de hiç bir şeyim yok gibi..
sanki aynı şeyi farklı şekillerde söylemek istiyorum sürekli..
bu sabah yeni bir hayata uyandım..
ve bu günü..
kendimi.. ve hayatımın tek sahibi minik tatlı cadımı mutlu etmekle geçirdim..
şimdi.. en sevdiğim şarkıyı da bugünün şarkısı seçiyorum kendime..
kendim için..
sadece kendim için...
amour..

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Bugun senin kitabinin basladigi gundur
Gerisi henuz yazilmamistir.

Diyordu Natasha Bedingfield "Unwritten" sarkisinda.
Bilmiyorum nasil ve neden bir yeni hayat basliyor ama, sana yeni hayatinda mutluluk dileyip, lafi yine ayni sarkidan sozlerle bagliyayim:

Onundeki bos sayfaya bakarken
Kirli pencereyi ac
Birak gunes aydinlatsin bulamadigin kelimeleri

(Belliydi senin bir degisime girdigin, sigara birakmalar filan :)

Adsız dedi ki...

:)

Kutlu olsun yeni hayatınız!

Adsız dedi ki...

Hep söylerim zaten en zoru başlangıcı yapabilmektir diye…. Nedense başlamak hep zor gelmiştir bana…Anlaşılan senin kadar cesur olup yeni kararlar verip, yeni başlangıçlara doğru yol alabilmek ancak gözünü budaktan sakınmayanların harcı….

Sen de dünyada darbe yapan tüm darbeciler gibi yapıp Cuma günü değiştirmişsin hayatının yönünü anlaşılan…. Hadi onların "aman piyasalar etkilenmesin" kaygısı var… Senin de herhalde ruhunda olabilecek ani dalgalanmalara karşı bir sığınak olması için özellikle seçilmiş Cuma günü…. Ya da tamamen tesadüf ama seni aslında farkında olmadan içindeki fırtınaların şiddetinden koruyan şimdi düşününce "iyi de olmuş aslında" dediğin bir dalgakıran olan Cuma günü….
Sonrasında ise o kararın doğruluğunu ya da mutluluğunu da paylaşmışsın küçük cimcimenle….

Ne mutlu sana ki, yeni bir hayata yelken açabilecek kadar vaktin ve cesaretin var…

Sen defalarca açıklamışsındır yedinci odanın (ben biliyorum) ne anlama geldiğini ancak sen bundan sonra bence aynı zamanda yedinci kat da oldun... Baksana nasıl da sana uyuyor….

Birinci kat: Herkese Yazılan Kattır
İkinci kat: Herkese Yazılmayan Kattır.
Üçüncü kat: Herkesin Dinlendiği Kattır.
Dördüncü kat: Herkese Anlatılan Kattır.
Beşinci kat: Herkesle Görüşülen Kattır.
Altıncı kat: Hiç Kimsenin Çıkamadığı Kattır.
Veee yedinci kat: Bir Muammadır...

Umarım yeni hayatında ve başlangıcında her şey senin istediğin gibi olur…. Bu muamma senin hayatla ilgili tüm beklentilerinin gerçekleştiği açık ve berrak bir okyanusa dönüşür ve seni mutluluklara götürür….

Bu arada Return2'ye da katılmamak mümkün değil.... Fırtına öncesi sessizlik vardı sende.... Gerçi hala buna yol açan gelişmeleri tam bilmesek de sende radikal değişimler olduğu bir gerçek...Seni izlemeye devam ediyoruz.....:)

Adsız dedi ki...

Değişime pek inanan biri değilim veya değişimden ne kastedildiği önemli diye düşünüyorum.Değişen ortam mı siz mi diye sorular sorulabilir veya değişen kavramlar mı siz mi diye. Herneyse o işte...

Adsız dedi ki...

yedincioda nın müdawimi olarak ''yeniden yapılanmanın'' sancılarını-kıpırtılarını hissetmiştim..sana şans diliyorum..

Adsız dedi ki...

eger eskiyen bir hayat varsa butun herkesin kabul ettiği gibi..
o zaman yeni hayat yoktur..
eger hayat eskimez biz eskir isek o zaman merhaba yeni sana
yeni senin birinci gununde hayatının sahibi ile isen o zaman yeni sende yok ..
sana bir tanım bulmak lazım oncelikle ;
benim bu konuda ki yaklaşımım belkide fikirlerinden uzaklaşımım olur..
hayat bir parşömen kagıdı deil buruştur at.
yada bir kese kagıdı
hayat denilen sey bir aydınger ve sende rapido .) yapacagın tek sey isteriksiz düşen damlalarını bir JİLET ile kazımak..
diyelim ki yaptın
o zaman tanımın ve yaklaşımın :) söyle olur..
lekelerini silip attığım..
Asıl cizgilerine aynı anaçlık ile sahip çıktığım hayatım..
ben geldim..

sana seslenir hayatın...

Hoşgeldin..


Hediyedir.