22 Haziran 2011

Yaşamak Bir Mucize



FLEETWOOD MAC - SEVEN WONDERS


"Hayatını yaşamanın iki yolu vardır:
Biri; hiç bir şey mucize değilmişçesine,
Diğeri de; her şey bir mucizeymişçesine yaşamak."
demiş Einstein...


Geçen hafta ansızın bir filmde rastlıyorum bu söze. Hiç beklemediğim bir anda kulaklarımdan içeriye akıveriyor.. Evet diyorum işte bu. Aslında benim yaşam şeklimi birkaç kelimeyle özetleyen bir ifade bu. Çünkü ben gerçekten de herşeyi bir mucizeymişçesine yaşıyorum. Bunu özellikle yapmıyorum. Benim içimde böyle akıyor ırmaklar.. Mucize gibi..


Ve ben zaten dünyanın en büyük, en güzel mucizesine de sahiptim yıllardır.. Canım'a, Kızım'a, Öyküme.. Bir çocuk sahibi olmak mucizeydi ama Öykü gibi bir kıza sahip olmak daha da mucizeydi..


Artık 7.oda nın yukarıdaki sözlerini değiştirme vakti geldiğini düşünüyorum sonra..
Kuyulardan çıkalı onca zaman geçmişti üstelik..
Karanlığın mucizelerinden yeterince faydalanmıştım. Şimdi Güneş vaktiydi! Şimdi yaşamak vaktiydi!
Herşey coşkun ve güzeldi..
Irmak gürül gürül akıyordu..
İçim içime sığmıyordu..
Ve yaşamak güzeldi..
Ve herşey bir mucizeydi..


Bursa Fotoğraf İmece Topluluğu'nun "Griye Veda Renklere Merhaba" Projesinin 20. etap sergisi Bursa Necatibey Kız Teknik ve Kız Meslek Lisesi'nde 31 Mart 2011 Perşembe günü, saat 10:00'da yapılan törende Bursa Valisi Sn.Şehabettin Harput’un eşi Sn. Funda Harput, İl Milli Eğitim Müdür Vekili Sn. Recai Albay, İl Milli Eğitim Şube Müdürleri Sn.Haşmet Yahya Kartoğlu ve Sn.Leyla Ertuğrul Oflaz, Okul Müdürü Sn. Süheyla Dilber ve Burfot AdınaSn. Ceyhun İrgil’in yaptıkları açılış konuşmaları ve düzenlenen kokteyl eşliğinde açıldı. Daha nice okulların renklenmesi adına, nice projelere..

13 yorum:

ECISH dedi ki...

İçimi titrettin ...mucizeler...
Yaşamak kadar güzel bir mucize seni tanımak, öyküyü tanımak ve aileni tanımak...

banu dedi ki...

Herşey güzel, herşey içinde seni ve gözlerini barındırıdığı için çokk güzel :))))
Mucizeler hep yanımızda bize hoş yada kötü görünüyolar sadece bizde görmeyi başarırsak eğer :))

beenmaya dedi ki...

sen bakmakla kalmayıp gören hem de yürekten gözen birisin. kendine ve çok değerli bir aileye sahipsin. ne güzel bir mucize :))

Raci Üçyıldız dedi ki...

Bence hayat bir mucizedir,sende bu yaşamda güzelliğinle yazılarınla insanlar için talı mucizesin...

losstime dedi ki...

ilk defa duydum bu sözü..benimde içime işledi sayende...teşekkür ederim. ama hayat zaten mucizelerden ibaret değilmi. Öykü işte..tamamen bir mucizenin eseri. hayatımızdaki mucizelerimizin değerini bilmeye . sevgiler

kb dedi ki...

İşte bu sevgilim, işte bu! Hayat bensiz, benim dediğim yerlere akıyor...
Ben hayatta başka yerlere...
Benim mucizem de bu!
En iyi öğrenmek öğretmek derdi Sedat, sımsıkı sarılırdı ve sımsıkı bir adamdı...
Öğretirken öğreniyoruz ve çok şey öğrendik sevgilim...
Çok mutluyum, eğer olsaydı, Ajan Smith gibi ben de kulaklığımı yollardım sana!
Oradaydım, aynı yerde bir başka kadınla, sımsıcak bir sevginin koynunda ve hep seni düşündüm.
Oradaydım, oradaydın ve sen olmasan olmazdı...
Bir mucize gibi sevgilim.
Teşekkür ederim...

Ayhan Han dedi ki...

Bırak işlesin içine rüzgar, Karanlık denizden gelen esinti, sarhoş etsin bedenini, ruhunu ve seni bilmediğin iklimlere, bilmediğin kokulara götürsün. Kulaklarına bilmediğin bir ezgiyi fısıldasın, bilmediğin sazlardan çıkan... Bırak kendini o müziğe, bilmesen de tellerine nasıl dokunacağını. Bırak karanlık denizden gelen gizemli uğultu, seni aynı frekansta tutsun... Tutsun ki kimbilir belki bir gün öğreniriztellere nasıl dokunacağımızı...

UÇAR dedi ki...

...
"yani öylesine sevilecek bu dünya,
yaşadım diyebilmen için"

http://www.vidivodo.com/354894/nazim-hikmet-_-yasamaya-dair

kara kitap dedi ki...

fatoş başlıktaki yazıyı ne zaman değiştirecek diye bekliyordum. o gün bugünmüş :))

beni güney koreye uçur dedi ki...

Bir şeyi merak ettim, neden acaba o projenin ismi ''griye elveda'' tarzında. -Gri şekilde olan tüm fotoğraf kareleri sonuçta her türlü anlam ifade eder.

7.oda dedi ki...

projemizin adı: "Griye veda renklere merhaba" ama buradaki gri: okul duvarlarının rengi olan gri..

biz istedik ki: çocuklar teneffüslere çıktıklarında o soğuk ve boş gri duvarlara bakmak yerine fotoğraflara baksınlar. Bursa Kent Konseyinin sponsorluğunda her ay bir okula 50 fotoğraftan oluşan sergi düzenliyoruz ve fotoğraflarımız da o okulun duvarlarında kalıyor.. siyahbeyaz fotoğraflarımız da var elbette..

biz duvarları renklendiriyoruz :)

Adsız dedi ki...

...sende benim için bir mucizeydin, öylesin ve öyle olacaksın, seni tanımak için harf harf, kelime kelime okumak lazım... heceleyerek,,, anlaya anlaya... canım yavrum çok seviyorum seni...

ANNEN

Gece Yürüyüşü dedi ki...

Kızınız kim bilir ne kadar mutludur mucizeniz olduğu için.
Her evlada nasip olmaz bu sıfat.
İç titreten bir yazı olmuş.
Teşekkürler.