28 Mayıs 2010

Yedinci Oda

.


THURISAZ - ENDLESS..


Bazen duyguları tarif edecek yeterli kelime yoktur..

Susarsınız..
Yüzünüze engel olunması imkansız bir gülüş yerleşir..
Yüreğinizi saran mutluluk gözlerinizi de ele geçirir..
Ve siz o kelimeyi bulamazsınız..
Bu muhteşem duyguyu ifade edecek kelimeyi bulamazsınız..




Teşekkür edebilmek için telefon açarsınız, bu mutluluğa sebep olan kişiye..
Ama hiçbir şey söyleyemezsiniz..
Susarsınız..
Gülümsersiniz..
İç çekersiniz..
Neyse ki O anlar sizi..
Ve der ki: “Anladım ki gerçek mutluluk, karşındakini mutlu edebilmekmiş.”
Ve siz, sizi mutlu ederek mutlu olan bu insan karşısında yine susarsınız..




Susmak yeterli bir teşekkür olabilir mi ??
Susmak yeterince anlatabilir mi yaşadığınız mutluluğu..
Bazen öyledir..
Bazen bir anda, aniden, hıphızla öyle bir mutluluk sebebi gelir ki elinize.. avuçlarınızın içine..
Öylece kalakalıverirsiniz..




Şimdi siz söyleyin bana..
4 yıldır "7.oda" da yazdığım tüm yazıları, aylarca uğraşarak kitaplaştıran birine nasıl teşekkür edebilirim ?
Siz olsaydınız kapak tasarımından, sayfaların kalitesine, sunumundan en ince detaylarına kadar itinayla hazırlanmış, size sizin kitabınızı gönderen birine nasıl teşekkür ederdiniz ?
Etrafındaki herkese el yazısı ile “Yedinci Oda”, “yedinci oda” “7.oda” yazdırıp, bunu siyah bir zeminde muhteşem bir kapak tasarımı haline dönüştüren birine nasıl teşekkür edersiniz ?
İçinde bana yazdığı notu bile "7" rakamı şeklinde dizayn edecek kadar özenle düşünülmüş bir armağan karşısında söyleyin siz ne yapardınız ?




Evet..
İçimi büyük bir coşku ve mutlulukla dolduran bir kitabım var artık elimde..
342 sayfa..
Yazı karakteri 7 punto, fotoğrafları küçücük, ve her yazı yeni sayfada başlamamasına rağmen 342 sayfa..
Normal kitap puntolarında basılsa demek ki neredeyse 1000 sayfadan fazla tutabilecek kadar çok yazmışım :)




Üstteki fotoğraf, işyerimde paketi ilk açtığım andan bir hatıra..
Ağzım neredeyse kulaklarıma yaklaştığından ve ben bir türlü ağzımı kapatıp normal bir poz veremediğimden yüzümü posterimin arkasına gizledim :)
"Poster de ne" demeyin :)
Paketten çıkan sürpriz tek kitabımla bitmiyordu aslında..
Tasarımına ve görünümüne hayran olduğum kapak, bir de poster şeklinde gönderilmişti.
Ve yine kendisinin manipüle ettiği “hoşçakal” fotoğrafımın baskıları..




Benimle birlikte herkes şaşkın aslında geçen hafta gelen bu sürpriz armağanımdan beri..
Kitabımı gören herkes, arkadaşlarım, ailem “neden” diye sorsa da.. “Neden senin için bunca emek sarfedip, bunca masraflı bir işe girişmiş, kim ki bu erkek” deseler de..
Ben biliyorum.. O erkeğin tek bir amacı vardı gerçekten..
Sadece ve sadece beni mutlu etmek..

Ve bunu öyle güzel başardı ki..
Artık yanımdan ayırmadığım, baktıkça bana heyecan ve mutluluk veren kara bir kitabım var :)
Yedinci Oda ..




Ve ben hala bilemiyorum ona gerçekten nasıl teşekkür edebileceğimi !!
7 yıl önce tanımıştım Onu..
ve 7 yıldır birbirimize her ihtiyacımız olduğunda bir şekilde birbirimize ulaştık ve birbirimize destek olduk..
Bazen sustuk, bazen sohbetin dibine vurduk..
Onun gibi bir dostum olduğu için ben ne kadar şanslı olduğumu biliyorum..
Bunu kelimelerle yeteri kadar ifade edemesem de..

Endless…


21 yorum:

Evren dedi ki...

hadi sen gülümsüyorsun bu anlamlı da, benim yüzümdeki gülümsemeyi nasıl açıklayacağım ben işyerindeki insanlara :)
günümü aydınlattın (ız)...

banu dedi ki...

neden? diye soran biri olarak :)
kitabı beklerken ki heycanın bile aslında neden olduğunu ifade ediyodu va hala hergün çantanda (poşet içinde kabına zarar gelmesin diye :)taşıyıp her an baktığın da gözbebeklerindeki o minik ışıkların tüm yüzünü kapladığını gördüğümde tamda amacına ulaştı diyorum..Ellerine ve emeğine sağlık gerçekten muhteşem olmuş tüm yazılarını takip ettiğim halde o kitabı okumak istiyorum da birileri elinden bırakırmı o meçhul :))

kara kitap dedi ki...

arkadaşına soralım o zaman kitabın baskısı ne zaman çıkacak.sonuçta matbaada bir kez dizilmiş kelimeler yanyana bir tane bastırmamıştır umarım.

hayatında böyle biri olduğu için şanslısın ne diyim.yaptıklarına değer veren ve önemseyen biri herkesin istediği bir şey.

bende istiyorum o kitaptan.bana ne bana ne,şimdi yerde tepinebilirim. :))))

yüzünden gülümsemen ve seni yürekten gülümseten insanlar hayatından hiç eksik olmasın arkadaşım.

Adsız dedi ki...

Ne kadar güzel, ne kadar özel bir hediye! Mutluluğun bana da geçti :)Bu kadar düşünceli bu kadar seven insanlar varmış demek !

Sabina

beenmaya dedi ki...

ne demeli bilemedim. ikinizde harikasınız :))))

şule dedi ki...

yüzümde gülümsemeyle okudum yazdıklarını.çok çok etkileyici bir armağan bu. bu kadar sevilmenin ve özelliğin tadını çıkar arkadaşım.

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Çok kıskandım ki ben bunu ama merak etme dilimi ısırıyorum :)

karanliklar dedi ki...

Belli ki bir erkek fark etmiş bir kadını mutlu etmek kainatı mutlu etmekle eş değerdir...

Mutluluktan gözlerinden akan her sevinç damlasını biriktir, mürekkep lazım olduğun da kullanırsın ...

Ve bu özel kişi için de bir oda şart oldu kanısındayım

esen kal :)

dark... dedi ki...

cok sevindirdi seni...hepimizi...
ilk kitabın hayırlı olsun...
ben 2.sini bekliyorum..biliyorsun:)

epoch dedi ki...

çok ince düşünülmüş gerçekten harika bir olay. kitap seri baskıya ne zaman geçiyor bu arada :)

ecish bucush dedi ki...

Okudukça gözlerim doldu. Bu tarifsiz mutluğu yaşamış olman adına çok duygulandım. Bir yandan yüklediğin parçayı dinledim bir yandan senin yerine koydum kendimi. Böyle bir özeni ,önemsemeyi, paylaşmayı,inceliği,düşünceyi,zevki,çabayı senin için birisi gösteriyorsa o insan senin bırak 7. odayı senin hayatına girmeyi ve orada kalmayı sonuna kadar hakediyor. İmrenilesi bir durum. Başka hiç bir şey diyemiyorum. Bunu haketmiştin zaten :))
Sonsuz sevgilerimle...

cinar dedi ki...

:) Çok tatlısınız ya. bayıldım bu fikre.

Korhan dedi ki...

Valla okurken ben bile heyecanlandım...
Bana kalırsa arkadaşın sana gerçektende çok çok özel ve sıradışı bir hediye vermiş yaratıcılığından ötürü tebrik ederim...
Bu arada nerede bir ramstayn gurubunun bir parçasını duysam yada dinlesem senin ramştayn gurubuna olan sevgin yüzünden aklıma ilk önce sen geliyorsun :)

Yosun dedi ki...

7.Odam
yazını okurken ağladım. defalarca okudum. ne kadar mutlu olduğumu sana anlatamam. blogumu senin için bir daha açtım. orada sana bunun için yazı yazdım. beğenmedim sildim. bir daha yazacağım... seni seviyorummm iyi ki varsın ve kitabını raflarda görüp ağlayarak almak istiyorum ben de bir gün... ben satışa çıkan bir kitabının olacağını ve onu gidip alacağımı ve sana imzalatacağımı hayal ediyorum :)

ilknur dedi ki...

kitap senin eline ulaştığında gerçekten heyecandan ölüceksin sandım :)bu kitabı senim için özenle haırlayan arkadaşının eline sağlık harika bir hediye olmuş.
umarım devamı gelir anladın seni onu :):):)

ARZUM dedi ki...

çok etkilendim.kıymet veren ve seni gerçekten mutlu etmek isteyen birinin bayaca mesai yaparak çıkardığı bu fikri, projeyi alkışlıyorum. Formatı aklımın bir köşesinde kopyaladım haberi olsun::))

ömer dedi ki...

çok romantikmiş, kim bu ?
(:

nox dedi ki...

“Anladım ki gerçek mutluluk, karşındakini mutlu edebilmekmiş.”

-bence- teşekküre gerek o seni mutlu etmiş, o mutlu olmuş, onun mutluluğu ile sen yine mutlu olmuşsan.

kelimeye sığmayan şeyleri dile getirmek zor,dile gelsede tam karşılamıyor.

kitabın yayında mı,ideefixden falan bulabilir miyiz..yada en iyisimi buradan okumak;kitaplaştıranında yazanında ellerine sağlık.

Mustafa dedi ki...

"... bir insanın iyi kötü ortaya bir eser koyması ne kadar zor, ne kadar takdire şayan bir gayrettir bilemezsin."
"ben ne koyuyorum ortaya albayım?"
diye çekinerek sordu.
"kendini koyuyorsun evladım; daha ne koyacaksın..."

Gabriel dedi ki...

etkileyici gerçekten. bana da fikir verdi ayrıca, teşekkürler:)

Faik KAPLAN dedi ki...

Bu kitabı bir dostun,arkadaşın olarak bende istiyorum...
seni kutluyorum...