13 Nisan 2010

Direnenler İçin

.


Reamonn - Free Like A Bird

sevmek bazen tutsak olmasıydı ruhun..
bazense inadına özgür kalması..


aşk bazen yerin dibine gömülmesiydi aklın..
bazense inadına çıkması üstüne bulutların..


tutku bazen kanamasıydı yüreğin..
bazense kanat bile çırpmasına gerek kalmadan uçması..


yere çakılma riskine girebilenlerin ödülüydü gerçek sevda..
korkmayanların, vazgeçmeyenlerin, inadına direnenlerin her zorluğa..


önemli olan; kendini tamamen bırakabilmekti rüzgara..
güneş yaksa da, yağmur ıslatsa da kanatlarını, yine de uçmaya çalışmaktı..
kanatların kırılmış hatta kopmuş olsa da rüzgara gerçekten bırakabildiğinde kendini, o seni taşırdı, sürüklerdi, kucaklardı..


Bir kış soğuğunun maviliğinde dahi, buz gibi bir denizin dibini boylama pahasına, aşka gözü kapalı atlayanlar için olsun bu fotoğrafım..
yolun başında, yolun ortasında vazgeçmeyenler için..
direnenler için..



görüntülemeyi en çok sevdiğim şeylerden biri martılardır..
ve öyle çok martı fotoğrafım var ki :)

ama bu fotoğrafımın bir farkı var..
bütün martılar farklı seviyelerde de olsa karşıya doğru uçarken..
sadece bir tanesi denize dalmak üzere aşağıya pike yapmaktadır !!

yorumu artık size bırakıyorum !



BURFOT - Bursa Fotoğraf İmece Topluluğu'nun "Griye Veda Renklere Merhaba" Projesinin 10. etap sergisi Bursa Çelebi Mehmet Lisesi'nde 25 Mart 2010 Perşembe günü, saat 10:00'da yapılan törende açılış konuşmaları ve düzenlenen kokteyl eşliğinde açıldı.

Ben de bu güzel projeye 10.etapta çok sevdiğim martı fotoğraflarımdan biri ile eşlik ettim..

Footoğrafımın orjinal boyutlu halini isteyenler olursa yine maille göndermekten zevk duyarım..

Daha nice okulların renklenmesi adına, nice projelere..


14 yorum:

banu dedi ki...

Nasıl bir aşk ifadesidir bu yaaa şarkıyı dinleyince martı gibi hissediyosun zaten....
Herşeye rağmen uçmayı başardığın için.....

Elif Gizem dedi ki...

kanatlarımı çırpmamak için kendimle savaştığım birgünde okudum bu güzel şiiri.. artık 23 yaşındasın diyordum kendime ve inanmadığın bir adamı sevmemelisin de... yüreğine sağlık... aşka hep yalınayak koşmalı aslında...

egemavisi dedi ki...

Fotoğraf da yazı da harika!
Martı Jonathan olasım geldi.

kara kitap dedi ki...

martılar ne kadar özgürdür.hep aynı yerde ve sürüde yaşayan bir kuş özgür olabilir mi?fotoğrafı görünce kendime bu soruları sordum.artık martı benim için özgürlüğün sembolü değil. :))
maili bekliyorum.

7.oda dedi ki...

aşağıya doğru pike yapan martıyız biz :)

martıları sev..

her özgürlük içinde tutsaklığı, her tutsaklık da içinde özgürlüğü taşır çünkü :)

ecish bucush dedi ki...

Bu yazını okuyup resmi seyrederken çok sevdiğin bir şarkının ( hatta beni anlatan en güzel şarkının)şiir gibi sözlerini burada paylaşmak istedim;
Dinlemenizi de tavsiye ederim. Tabi bilmeyenler-duymayanlar ve dinlemeyenlere daha bir şiddetle.

http://fizy.com/q/hande%20yener%20kanat

Bu linkten dinleyebilirsiniz.
P.ADI: KANAT
SÖYLEYEN: HandeYENER

Yanlızlık özgürlüğün
İki hırçın kanadıdır
Biri kavuşmaya hasret
Kendinden bile uçkun
Diğeri kaderden ayna
Mecburen çırpınmakta
Birinin aklı yerdeyse
Diğerinin aklını da yerme
Ortada şaşkın bir beden
Kanatmı ben ben kanadım
Biraz evvel alçak uçtum
Çarpışsaydık anlardım
Korkmaya cesaretim yok
Yer kandırmaz uçarım
Yanlızlık özgürlüğün
iki hırçın kanadıdır
Her nedense uçmaktan hep
Korkardım ben düşmekten hep
Yerden sıtkım sıyrılınca
Üstündeyim bulutların

Yosun dedi ki...

geçen gece harıl harıl martı fotoğrafı aradım sana facebook'a yükleyip seni etiketleyip sana armağan edecektim.. sonra kendi çektiğim bir fotoğraf bulamayınca kendim çekeyim öyle armağan edeyim dedim, gündüz de yazını okudum şaşırdım hissetmişim demek ki. içimden geçeni gerçekleştirebilseydim ne hoş bir tesadüf olacaktı ve fotoğrafına da içindeki detaya da hayran kaldım. Ne güzel yazmışsın ya yazıyı da.. aşkı da tutkuyu da.. yazıların öyle doğru zamanlarda karşıma çıkıyor ki.. yaşanmışlıkların çok dolu, duyguların öyle yoğun, saptamaların yerinde seninle paylaşılacak çok şey var.. öpüyorum sevgiyle

A.A. dedi ki...

Ruyalarima Katilirmisin?

Evren dedi ki...

freni bırak der bir arkadaşım, nasıl olsa geri vitesin var, gittiğin yoldan dönebilmek için...

Jose Ramon Santana Vazquez dedi ki...

...traigo
sangre
de
la
tarde
herida
en
la
mano
y
una
vela
de
mi
corazón
para
invitarte
y
darte
este
alma
que
viene
para
compartir
contigo
tu
bello
blog
con
un
ramillete
de
oro
y
claveles
dentro...


desde mis
HORAS ROTAS
Y AULA DE PAZ


TE SIGO TU BLOG




CON saludos de la luna al
reflejarse en el mar de la
poesía...


AFECTUOSAMENTE


ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE EL NAZARENO- LOVE STORY,- Y- CABALLO, .

José
ramón...

Evren - Sahne dedi ki...

Haberim olsaydı gelirdim, Bursalı olduğunuzu bilmiyordum...

dark... dedi ki...

herşeyi kazandıgını zanneden bir adam, ne kaybettiğinin farkına varmaz....

UÇAR dedi ki...

ÖZGÜRLÜK;
duvarı yıkacak güçte değil,
etrafından dolaşacak akılda gizli.

:))

Yalçın Kesen dedi ki...

çok iyi bir fotoğraf !