4 Mart 2010

Sonisphere Festivali 2010

.

RAMMSTEIN - ICH TU DIR WEH



Şu an itibariyle benden daha mutlu hiçkimse yoktur dünyada..

Hepsi geliyorlar !
Bir Düşten daha fazlası bu !
"Kör istedi bir göz, Allah verdi iki göz"den bile fazlası bu !
Aslında böylesi bir organizasyona verilecek bir ad bulamıyorum..

Bugün resmi açıklaması yapılan Sonisphere 2010 Festivaline gelecek grupları yazayım ben..
Artık varın gerisini siz düşünün ..

RAMMSTEIN
METALLICA
MEGADETH
SLAYER
MANOWAR
ALICE IN CHAINS
HEAVEN & HELL
ANTHRAX
STONE SOUR
FOMA
HAYKO CEPKİN
MANGA
MASTODON
BLACKTOOTH

Ve daha açıklanacak bir sürü alt grup daha..

25-26-27 Haziran tarihlerinde İnönü Stadyumunda gerçekeleşecek bu muhteşem festival!
Sanırım Türkiye bir daha böyle bir organizasyon göremez..
"Big Four" adı altında aylar önce festivalden haberim oldu aslında ama ben de herkes gibi bunun ancak bir hayal olabileceğini, birilerinin sağlam bir uydurma haber ürettiğini düşünmüştüm..

Ben sadece ve sadece Rammstein'ın bile ülkemize gelmeyeceğini düşünürken, üstüne yanına dünyanın en iyi rock gruplarını da alıp geliyor !!!
Ne demeliyim ??
İçimdeki heyecanı, mutluluğu, coşkuyu, şu an yaşadığım nefessizliği anlatmak için hangi kelimeyi kullanmalıyım !!
Yok, gerçekten yok mutluluğumu anlatacak kelime !
Önümüzdeki ayları, yüzümde kocaman bir gülümseme ve içimde nefesimi kesen bir heyecanla tüketeceğim..


2010 bana unuttuğum tüm mutlulukları getirdi !
unuttuğum tüm arzuları, unuttuğum sevgiyi, unuttuğum coşkuları..
2010 bana hayalini dahi kuramadığım, dillendirmeye bile korktuğum isteklerimi getirdi !
Bu konserler geçen yıl olsa buruk bir mutlulukla yaşayacakken en sevdiğim sesi canlı dinlemeyi, bu yıl gerçekleşiyor olması içimdeki herşeyi katlamalı olarak yaşamama sebep oluyor.


Yaşasın Rammstein !
Yaşasın Rock !
Yaşasın 2010 !


Gegen Die Wand da "Punk is not Dead!" dediği gibi ben de diyorum ki:

Rock is Not Dead !
Desire is Not Dead !
Passion is Not Dead !

20 yorum:

dark... dedi ki...

senin adına cok sevindim...
2010 yılının sana unuttugun bu kadar cok seyi vermesi ne güzel..

banu dedi ki...

GÖZLERİNDEKİ IŞILTIYI MUTLULUĞU GÖRDÜĞÜM İÇİN NE KADAR HEYCANLI VE MUTLU OLDUĞUNA ÇOK YAKINDAN ŞAHİT OLDUM (ŞAŞILCAK KADAR) :)
UMARIM HAYAL ETTİĞİNDEN GÜZEL GEÇER..

Çocuk dedi ki...

Sanırım hiç birimiz senin kadar heyecanlanamayız.

Ama görüp görebileceğimiz en güzel organizasyon bu olur sanırım rock severler adına.

Kaçırılırsa ki bence bir daha böyle bişey olmayacağı için ülkemizde çok ama çoook üzülürüz. :)

ihsan dedi ki...

süper bir line-up

oguz... dedi ki...

hayat boyu unutamayacağın 3 gün olacak sanırım....

burak dedi ki...

oha daha kaç ay var yavrucum ya

Nik dedi ki...

Festival linkini gönderdiğinde gözlerime inanamadım. Rammstein, Slayer ve Megadeth'i görünce o kadar afallamışım ki Metallica nın da geldiğini yeni farkediyorum. "Master of Puppets, Whiskey in the Jar, Fade to Black, The Day never Comes şarkılarını yüksek volüm capcanlı efsane grubum Metallica'dan dinlemek müthiş bir ziyafet olacak. Rammstein'in senin için bir numara olduğunu biliyorum. İlk üç yapsam şöyle olurdu : 1- Metallica, 2-Pink Floyd ve 3-Rammstein. Bu kadar özel ve mükemmel grubu bir arada hem de Türkiye'de görecek olmamız kolay inanılacak bişey değil. Hey Türkiye! Silkelen ve kendine gel. Metallica, Rammstein, Slayer, Megadeth gibi efsaneler geliyor. Hayatında belki de bu fırsatı hiç yakalayamıyacaksın bir daha. Bu yüzden titre ve kendine gel! ROCK ON

ikirikko dedi ki...

sanki 2010 yılında sana sihirli bir el değdi istediğin herşey oluyo umarım bundan sonrada hayatındaki herşey senin istedğin şekilde olur çünkü bunları çoktan hak ettin bence artık sevme sevilme ve coşma zamanı gerisi yalan.....heee bide hazirana kadar bu şekilde heyecanlanmaya devam edersen kalp krizi nedeniyle büyük konseri göremiceksin hahahahhaha:)

Ö... dedi ki...

Bir kadın hayal ediyorum, senin Rammstein'ı sevdiğin gibi sevecek beni...
Sarsıcı, arzulu, tutkulu...
Bir kadın, adımı duyduğunda, heyecandan gözleri ışıldayacak biri... Senin Rammstein'ın geleceğini duyduğundaki gözlerin gibi...
Hayal işte...

Adsız dedi ki...

bir insanda ulaşamadığı birşeye ulaştığında yaşanmış olacak bir duygu yoğunluğu ve coşkuyla yazmışsın...umarım festivalin coşkusunuda bu duygularla yaşarsın...flash

orhan dedi ki...

Rammstein 9 tır, Metallica 7 tır ile geliyormuş ve 2 şer saat sahnede kalacaklarmış !
Müthiş bir şölen olacak gerçekten, heyecanlanmamak elde değil.

Adsız dedi ki...

hayallerin gerçek oluyor..:)))

yosun

ABİ dedi ki...

Hakikaten gözün aydın, kulağın aydın... konuya da aydın, iyi oldu...

epoch dedi ki...

Çok heyecan verici bir olay. Bu 3 günü yaşacaklar 20 sene sonra Türkiyeden bir Woodstock geçti diye anlatırlar sanırsam.İşi gücü bırakıp gidilesi şenlik...

Vladimir dedi ki...

Çok heyecan verici.. :)

Clémentine dedi ki...

Bunu dinlemiş miydin? Manga'nın Du Hast yorumu... Rammstein dinlemek, Rammstein'dan dinlemek için bir gerekçe daha...
http://www.turkrock.org/manga-du-hast-rammstein-cover.html

ömer dedi ki...

Trailer hakikaten çok güzel olmuş.

Fatih Abraş dedi ki...

Mükemmelllll.....

güray dedi ki...

vallahi helal olsun, biz yanlis zamanda genclik yasamisiz, ne sansli simdiki jenerasyon, ruyamizda goremezdik, birak birisini hepsi bir arada..

Adsız dedi ki...

senin sevdiğin 2 grup daha dahil olmuş festivale :)))
muhtemelen öğrenmişsindir bile ama ben yine de söyleyeyim:
Anathema ve Orphaned Land