30 Ekim 2007

içime sinmiyor..


İnceden bir sızı sarıyor gönlümü
İsmini söylemeye dilim varmıyor..
Sen olmayınca akşamlar içime sinmiyor..
Olmuş olacak ne varsa umurumda değil..
Ölüm bile yokluğundan daha ağır gelmiyor..
Sen olmayınca yaşamak içime sinmiyor..

Sana ait ne varsa yakıp yıksaydım keşke..
Anıların kelepçesini söküp atsaydım keşke..
Ne çare gücüm yetmiyor..
Bu dört duvar bu sessizlik her gün biraz daha uzun..
Kapımda bekleyen umut dolu bahar bile..
Sensiz içime sinmiyor..

Sana ait ne varsa yakıp yıksaydım keşke..
Anıların kelepçesini söküp atsaydım keşke..
Ne çare gücüm yetmiyor..
Camlarda ağlayan nazlı yağmur seni sorar gibi..
Bu öyle bir hasret ki yüreğime sığmıyor..
Sen olmayınca yaşamak içime sinmiyor..
İçime sinmiyor..

İçime Sinmiyor..

(LEMAN SAM - İÇİME SİNMİYOR)

11 yorum:

Adsız dedi ki...

You could be my unintended
Choice to live my life extended
You should be the one Ill always love

Muse

Adsız dedi ki...

Bu dört duvar bu sessizlik her gün biraz daha uzun..
Kapımda bekleyen umut dolu bahar bile..
Sensiz içime sinmiyor..

Adsız dedi ki...

güzel fotograf... ve güzel sarki...

Adsız dedi ki...

MaVi;

uzun süredir blog'unuzu takip ediyorum, yaşadıklarınızı sizle birlikte değerlendirmeye çalışıyorum, çok güçlü bir bayan olduğunuzu belirtmek isterim. Bu dizelerin özel bir anlamı var mı tam olarak anlayamadım ama eğer ayrılığın getirdiği dizeler ise, lütfen tekrar denemeye çalışın....

7.oda dedi ki...

ssiyah; türkçe yazsaydınız keşke kelimeleri :)
güzel şarkı bu arada teşekkür ederim :)klibini izlememiştim hiç değişik ve güzelmiş..
cenk; :)
dilara; teşekkür ederim..
Mavi; hayır ayrılığın getirdiği dizeler değil.. artık hayatımda ayrılacak kimse yok, almıyorum da :) böylesi daha güzel. şarkı da dizelerine yüklenen anlamları da çok eskilerden.. çok sevdiğim bir şarkıydı.. uzun zaman olmuştu dinlemeyeli.. özlemişim.. paylaşmak istedim sadece..

Adsız dedi ki...

slm blogun çok hoş banada beklerim

Adsız dedi ki...

çok hoş bi kompozisyon.

Adsız dedi ki...

çok etkileyici olmuş..

Adsız dedi ki...

güzel kare, güzel şiir, güzel sunum, tebrikler....

drk... dedi ki...

insan ihtiyacı oldugunda nasıl da buluyor dogru sarkıyı....

web site tanıtımı dedi ki...

Harika..