4 Haziran 2007

dünya yeniden dönüyor..

Hayat insanın önüne herşeyi getiriyor..
asla başınıza gelmeyeceğini düşündüğünüz hatta emin olduğunuz pek çok şey bir gün tam da başrolüne sizi alarak yaşanıyor..
hayat planlamaya gelmiyor..
hayat büyük konuşmaya gelmiyor..
insan her şeye hazırlıklı olmalı..
savaş büyük.. ve güçlü olan kazanıyor..

Bir yıl önceki yazıma baktım da bugün.. gideceklerinden, beni terk edeceklerinden korktuğum kelimelerin aslında gitmediğini sadece bir valizde saklandıklarını anlayıp valizi açmışım.. ve oynadığım bütün kelimelerimi dökmüşüm ortaya..

Bugün..
valizi açışımdan bir yıl sonra.. dünya yeniden dönüyor..
Bunun üstüne söylenebilecek başka hiç bişey yok..
Üç kelime pek çok şeyi anlatıyor çünkü..
Dünya..
Yeniden..
Dönüyor..

Günlerce beynimin içinde yankılandı bu şarkı.. bana şarkıyı bulup maille gönderen tüm arkadaşlarıma ve ayrıca İzmir’den hoş bir sürpriz yapıp Redd in cd sini gönderen sevgili arkadaşım Şahan’a… ve sevgili fotoğrafçım Can Paçacı'ya 13 fotoğraflık bu güzel seriyi yarattığı için.. ve sevgili Orhan Okay'a fotoğrafları düzenlediği için çok teşekkür ederim.

7.oda her ne kadar karanlık olsa da; içinde tüm renkleri saklar..
sadece herkes göremez renkleri karanlık yüzünden..
bu yüzden serideki en renkli fotoğrafı seçtim:)
işteeeee dünya yeniden dönüyor :



İstemiyor artık canım
Hiç üzülme umrumda değil, hoşçakal derim
Benim için artık bitti
Geri dönmen umrumda değil, hoşçakal derim

Hiç bu kadar acıtmadı
Hiç kimse senin kadar acıtmadı canımı
Önce gözümü bağladın, sonra zamanı yavaşlattın, sonra durdurdun


Dünya Yeniden Dönüyor

Telefonda ağlıyorsun, gözyaşların umrumda değil
Hoşçakal derim
Yan birazcık anla canım, kül olsan da umrumda değil
Hoşçakal derim

Hiç bu kadar acıtmadı
Hiç kimse senin kadar acıtmadı canımı
Önce gözümü bağladın, sonra zamanı yavaşlattın, sonra durdurdun

Dünya yeniden dönüyor

Dön be dünya.. dön be dünya.. daha hızlı dön.. dön be dünya..

Dünya yeniden dönüyor
Dön be dünya..

(REDD - DÜNYA)

25 yorum:

Adsız dedi ki...

Cok yanilmamisim fotograftaki duyguyla. Donsun dunya, sen bagir, dunya donuyor, diye!
Iste dunyanin tepesinde olmak boyle bir duygu herhalde...

Adsız dedi ki...

Çok güzel kompozisyon ve iyi seçim ! Bana da "Tepedeki çimenlik" şarkısını hatırlatıyor...
"Vazgeçmek birdenbire, herşeyden vazgeçmek !..
Sadece gökyüzü, sadece deniz ..."

Harikasın... :)

Adsız dedi ki...

KARANLIĞIN İÇİNDEKİ UMUT IŞIKLARI SANKİ.. ÇOK YAKIŞMIŞ .IYİ SEÇİM.

Rıdvan Elitez dedi ki...

"Kolundaki saatin pili bitince zamanı durduramazsın duran sadece senin zamanındır sonun da hayata geç kalırsın..."

2 yıl sonra anladım...

Fotoğraf da yazın da harika olmuş...

Kolumdaki saat hala 6:00:14 acilen hayata geri dönmem lazım :D

Adsız dedi ki...

özgürlük...
harikasın..

Adsız dedi ki...

Brezilyadaki meryem ana heykelini hatırladım...
Harikasın.

Adsız dedi ki...

benim bile icime yasama sevinci getirdi bu harika karen ve sozlerin....
harika gencecik ve cok sagliklisin...umarim herzaman boyle hissedersin kendini ...

Adsız dedi ki...

Fatoş sen de foto da süper :)

Adsız dedi ki...

acıları beklemekti, umudun anlamı belki...
sarıp sarmalayıp, hediye edecekken çöpe atmaktı hayatı..
"dönse de DÜNYA'N bensiz", hayallerimsin...
ölüm nedir ki gülüm, ben senin için yalnızlığı seçtim...

Adsız dedi ki...

harikasin!
tesekkurler!
sabah sabah beni gulumsettigin, icime sevinc doldurdugun icin... :)

Adsız dedi ki...

müthişsin......
hayat devam ediyor......
bu yazıma bu renkler çok güzel......

Adsız dedi ki...

ne güzel şey yaşamak, nefes almak, ben de varım ey dünya demek!
içime yaşam aşkı geldi, elinize sağlık..

Adsız dedi ki...

hayran kaldım

Adsız dedi ki...

Fotoğraf güzel, içindeki insanın ruhu güzel :)
Hep böyle yaşamaya meyilli, rengarenk kalacak umutlu bir insan portresi..
Sözsüz de çok şey anlatıyor ama söylenenler de pek çoğumuzun sıklıkla hissettiğini, zamanla öğrendiklerini özetliyor aslında.. Yaşamınıza sağlık 7.Oda...

Adsız dedi ki...

harika..

Adsız dedi ki...

canım harika olmuş bu tebrikler

Adsız dedi ki...

bu ne güzel br yerdir böyle sizin bahçemi burası :p
manzara müthiş çekim çok güzel elinize sağlık

Adsız dedi ki...

Film afişi gibi! Harika!

Adsız dedi ki...

kompozisyonun çok güzel, bayıldım manzaraya ayrıca:)

Adsız dedi ki...

harika bu Fatoşş insanın gerçekten kıpır kıpır ediyor :)
zıplaaa diye bağırmak istedim bir an :)

Adsız dedi ki...

muhteşem!!!
ellerinize sağlık...

Adsız dedi ki...

harika bir fotograf, bahar ancak bu kadar guzel anlatilabilirdi,

sonbaharda yapraklar dokulup kisda soguklarla ayazlarla basedip, karlar altinda kaldiktan sonra bahar gelir, dunya yeniden donmeye hayat yeniden canlanmaya baslar

sezen aksunun cok sevdigim sarkisinda dedigi gibi:
yitirmeli herseyi baslamali yeniden

Adsız dedi ki...

keşke senin gibi olabilsem..keşke senin gibi her depremin ardından
kendimi yenileyebilseydim...senin gibi hayata daha umutlu daha istekli
olabilseydim...maillerin için teşekkür ederim..beni unutmadığın
için
sevindim..umarım seninle başka biryerde pembe gülücüklerle
karşılaşabiliriz.... çünkü gülmeye çok ihtiyacım var....

dark... dedi ki...

bir düşgörmek icin cıktı..durdu..agladı..sabırsız..,,sacma..
senden sonra baslayan bir cok sey bilmedi dünyanın senin icin de dönmeye devam edebilecegini..gidecekler..sen kalacaksın sandılar..,yürüdün..korktun..,cok kalabalıksın..korkma..,yanlız ölmeyeceksin..,

Adsız dedi ki...

Özgürlüğe koştuğun yer mi orası. Buradan çok güzel görünüyor.

Çok merak ettim orayı açıkçası. o başlangıç noktasını görmeyi çok isterdim.