18 Mayıs 2007

üçlemeler..


Öncelikle hepinize çok çok çok teşekkür ediyorum.. "elma armut" yazımdan sonra bana telefonla ve maille ulaşıp öfkeli kelimelerimi paylaşıp sonunda “boşverrr” diyen tüm arkadaşlarıma kocaman teşekkürler..

Hep merak ederdim..
günde ortalama 100-150 arası giriş oluyor siteme..
sürekli takip edenler var..
tesadüfen girip tüm arşivimi kurcalayanlar var..
ne düşünürler, ne hissederler okurken.. ??
neden daha sonra yine, daha sonra yine gelip devamlı okurlar beni diye..
zaten arakadaşlarım olanlar tamam, flickr dan fotoğrafçı arkadaşlarım tamam, benim gibi blogları olup döktürenler tamam..
ama ya sessiz okurlar??
Bu sessiz okurlar hep ilgimi çekmiştir stattan incelerken..

İşte dün akşam sessiz okurlarımdan biri mektupla ulaştı bana..
kim olduğunu bilmiyorum..
ama yazdıkları bi dost eli gibi sıcaktı..
“nefes almama, hayata tutunmama yardımcı oluyor yazdıklarınız. Ama sizi sinirli ve üzgün görmek… işte bu çok kötü..” diye başlıyordu mektubu..
insan sevdiklerinin, bildiklerinin üzüntülerinden etkilenir diye düşünürdüm hep..
hiç bilmediği, tanımadığı bir insanın üzüntüsünü hissedemez derdim..
hani "ateş düştüğü yeri yakar, uzakları değil" derler ya şu meşhur atalarımız..
ona da sordum içtenlikle bunu..
uzuunn ve düşündürücü bir mektubu daha geldi bugün..
(hala düşünüyorum:)

Sonra bugün sabah aldığım radikalin kitap ekini incelerken, iş arkadaşlarımdan birine: “haftaya tatile çıkıyorum, öykü saat 21 de uyuyunca ben mecbur otelin odasında balkonunda geçireceğim akşamlarımı, fırsat bu fırsat bisürü kitap okumak istiyor canım, tavsiye edebileceğin kitaplar var mı?” diye sormuş, üstüne kitap ekinden 2 tane kitabı çok merak etmiş, 'bunları sipariş edeyim hemen netten' diye düşünürken, bizim güvenlik görevlisi elinde bi paketle içeri girdi..
veee evvvettt sevgili tuzluk’cum bana paket yollamışşş..
hemen açtım tabi..
sitesinde çok iyi film olduğunu belirttiği smoke u bulduğunu duyunca ben de istiyorum ben de istiyorum diye hayıflanmıştım.. sağolsun kutulu kapaklı almış filmi bana :)
sonra bi de kitap çıktııı paketten !!! şeytan ve kadın.. hiç paulo coelho okumadım.. (tatil kitaplarımdan biri geldi bile, ne güzel) kitabın arkasını çevirdim hemen.. veeee aynen şöyle bir cümle vardı orda : Yabancı, köy halkına 7 gün süre tanımıştır. :)… (7 gün sonra tatile gidiyorum:)
ve paketten üçleme yi tamamlamak üzere müzik cd si de çıktı..

Pek bi sevindim.. :)
hediyelere kim sevinmez de zaten.. ama hem paketin içinden sevdiğim şeyler (film,kitap,müzik) çıktı, hem de bu çok doğru bi zamanda ulaştı bana :)
hem de sürpriz oldu.. çünkü sevgili tuzluk söylememişti hiç "paketini yolladım" diye..
Kocamannnn teşekkür..


"Özledik" diyor bir fotoğrafçı arkadaşım da..
"keyifsizsin biliyorum ama yeni fotoğraflarını görmek istiyorum" diyor..
buyur sevgili Orhan biraz önce çektim hediyelerimin fotoğrafını..

Şu sessiz okurum mektubun sonlarına doğru demiş ki: “Güçlü olmalısınız, bana ve benim gibi olan tüm erkeklere inat, bu gücü sizde gördüm ben, yanılmış olamam...”
Galiba yanılmamış evet.. biraz Rammstein dinleyeyim kendime gelirim ben :)
Ama ondan önce hem unutmadığımı belirtmek için hem de sevgili arkadaşlarıma destekleri için armağan olsun bu şarkı:


(VAYA CON DIOS – JUST A FRIEND OF MINE)

9 yorum:

Adsız dedi ki...

ne hos bir ucleme olmus! herseyiyle bence cok romantik ve cok dosca!

ne guzel dile getirmissin yine!

Bazen tanimadiklarimiz bile yakinizmizdan daha iyi anlayabilir bizleri!

Adsız dedi ki...

selam elma armut ve üçlemeler yazılarını yeni gördüm ama anladığım kadarıyla haleti ruhiyene iyi gelecek mesajlar
almşsın bende yazılanları okdudm ve ilerde göreceksinki öyle bir
yazı bile değmezmiş yazdığın kişiye:) ayrıca ben de söyleyeyim
güçlü kişiliğinle atlatmayacağın badire kalmayacak gibi:)
bu arada tatile çıkıyormuşsun sana öyküye güzel bir tatil dilerim....

Adsız dedi ki...

pakete sevindigine sevindim.
bilerek söylemedim gönderdiğimi. "süpürüz" olsun diye.isabet olmuş.

coelho güzeldir , severim anlatım dilini. çok iyi kitapları vardır.

bu arada elma-armut durumları icin, hakikaten boşver.
hayat kavga etmek için çok kısa.
şapkadan başka bir şey takma kafana.

kal sağlıcakla.

iyi tatiller şimdiden.
t.

Adsız dedi ki...

Fatoş,
ilk defa duyduğum bi şarkı ve çok beğendim, dingin, huzur veriyor.
Siteni de ziyaret ettim. Sıkıntı insanı güçlü kılar, o cüssenden beklenmeyen bi mukavemetin var
Bi de çok sevenin var, bayıldım yauf
İyi bak kendine , görüşcezzzz.

Adsız dedi ki...

biraz futbol tabiri gibi olacak ama heptutmuşumdur bu sözü... son
yazını okuyunca sana da yakıştırdım...

Alayına isyan,ölümüne ÖYKÜ,inadına yaşamak....

gerçekten hep mutlu ol... gerçi bu halin giderse bizi hüzünlendiren
yazılar gider ama napalım eminim neşeli şen şakrak yönlerinde iyidir:)

Adsız dedi ki...

merhaba bunasıl gözlerya kimsin sen neden bukadar karamsarlık?...

Adsız dedi ki...

Paulo Coelho' yu ilk "Veronika Ölmek İstiyor" kitabıyla tanımıştım. Harika bir üçleme... Harika hediyeler.

Adsız dedi ki...

hediye almak ve vermek için doğum günü gerekmez dimi arkadaşım :)
anlamak sevmek bilmek ve can olmak için illa görmeyede gerek yoktur :))

kocaman öpücükler sana

Adsız dedi ki...

düşünceli..........!!!