22 Nisan 2007

şeytantüyü..


Dinleneceğim dedim ama evde boş boş dinlenmek için çok erken, yapılacak çok şey var deyip kendimi halledilecek işlerin arasına atıverdim :)
Ama zevkli işler tabi..
Öncelikle,
küçük hanımla ikimizin gideceği tatili erken rezervasyon indiriminden yararlanabilmek için nisan ayı içinde halletmemiz gerekliydi..
zaten
nereye gideceğimize karar vermiştik.. tarihlerimizi de belirlemiştik..
son dakika sürpriziyle hiç düşünmediğimiz bir sorunla karşılaştık..
ve öyle saçma bir şey ki anlatılır gibi değil..
hani herkes bilir.. her şey dahil gittiğiniz tatil köylerinde 0-12 yaş ücretsizdir..
malum şimdiye kadar
küçük hanım hep bedavaya gitmişti :)
ben yine öyle olacak diye düşünürken önüme farklı bir prosedür çıktı!!
Meğer 0-12 yaş çocukların ücretsiz olabilmesi için 2 yetişkin yanında olması gerekliymiş !!.
Yani anne kız gitmek istediğimiz bu tatil için, ücretsiz yaş grubundan hiçbir şekilde faydalanamayıp 2 kişi ücreti ödüyoruz.
Saçmalık!!
Şimdi ben yanımda bir arkadaşımla gitsem o zaman Öykü bedava kampanyasından yararlanabileceğiz. Ve 3 kişi gidip 2 kişi ücreti ödeyeceğiz.
Yok hayır biz sadece kızımla ikimiz gidersek yine aynı ücreti yani 2 kişilik ödeyeceğiz..!!
Bu normal mi şimdi??
Epey bi söylenerek de olsa sonuçta biz ödedik 2 kişilik ücretimizi..
yanımızda bir yetişkini bedava götürebiliriz arkadaşlar :)

Tatilimizi ayarladıktan sonra, iyi bi ziyafet çektik kendimize :)
ve ardından perdecileri gezdik.. 3. girdiğimiz perdecide anlaştık.. Pazartesi gelip ölçüleri alacaklar..
evimin dekorasyonu biter bitmez fotoğraf çekeceğim :)

Ve akşam müthiş bir müzik ziyafeti çekmeye gittim..
uzun zaman benim yoğunluğumdan dolayı bir türlü görüşme fırsatımız olmayan arkadaşımın muhteşem teklifini kabul ederek Ankaradan gelen
Şeytantüyü grubunu dinlemeye gittik Kat 3 e..
Çok uzun zamandır canlı rock dinlememiştim..
muhteşemlerdi !!
işte rock diyor insan gerçekten bu grubu dinlerken..
hem hep çok sevdiğim parçaları söylediler..
hem de muhteşem söylediler..
mekan da çok güzeldi bunu belirtmem lazım..
Benim evime 5 dakika uzaklıktaki bu mekanı da daha önceden hiç bilmemek çok utanç verici bişey bunu da belirtmem lazım tabi :)
Saat 21 de başlayıp; vodkası absolut olacak diye uyarılmış 3 vodka elma, bol kahkahalı eğlenceli bi sohbet, muhteşem müzikler ile çakır keyif olmuş bi halde saat 2 de noktalanan bi gece..
çok eğlendim ben çok..
sevgili arkadaşıma buradan da bir kez daha teşekkür ediyorum..
Ayrıca 27.04.2007 Cuma akşamı yine Kat 3 de
Tuşe sahne alacakmış..
gitmeli mi ne :)

Gecenin son şarkısı bence geceye damgasını vuran şarkıydı.. ama o şarkıyı yüklemeyi çok başka bir zamana bırakıp yine bağıra bağıra eşlik ettiğimiz ve çok sevdiğim başka bir şarkıyla bitiriyorum kelimelerimi ..

(DUMAN - HERŞEYİ YAK)

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Öykü'nün bayramı kutlu olsun:)

Unknown dedi ki...

biraz kıskandım ama şimdi:)
ben bu yaz tatile gidemiyorum:(
malum işler çok yoğun ama iyi bir kış tatilim olucak sanırım:)
bu arada ufaklığa iyi bayramlar:)
lütfen tatilde iyi eğlenin:))

Adsız dedi ki...

güzel yazmışsın ben tşk ederim güzel gece için uzun zamandır böyle eğlenmemiştim. cuma günü tuşe var, bana uyar gidebiliriz yeterki zamanını ayarla
yoğun olan genelde sensin :)

Adsız dedi ki...

ŞEYTANTÜYÜ BENİM ANKARADAN ARKADAŞLAR NE HOŞ OLDU YAAAA...BU ARA
DA
NASILSIN....

Nakhar dedi ki...

bizde bu hafta sonu büyükada turundaydık... yortu olayında aya yorgi kilisesini filan gezelim, fotoğraf çekelim dedik ama... yoğun izdiham nedeniyle sadece fotoğraf çekebildik...

güzel bir gündü...

ama provake etmeye bir sürü insan gelmiş kadınlar çarşaflı kuranı kerim yok mu ne biçim bir yer burası deyip eylem yapmaya.. kötü yanı sadece buydu...

ama suya sabuna dokunmadan çıktık geldik :)

bu arada benim manevi yeğenimin adı da öykü su (yakın bir kız arkadaşımın yeğeni hiç dayısı olmadığından ben ona dayılık yapıyorum :) yakında 1 yaşına basacak..

öyküyü öpüver bi zahmet :)

Nakhar dedi ki...

hemen de alla sen silmeyi unutmuşum :) profil fotoğrafı olarak ekleyecektim drafta çevirdim gördüğün yüzümün yarısıydı :D hafızan nasıl umarım iyi değildir :D

Adsız dedi ki...

Uzun zaman olmuştu yazdıklarını okuyalı ama bugün okuma tekrarı yapınca daha önce yazmadığım için kendime kızdım. Öncelikle grup için ve şarkılar konusundaki iltifatlar için çok çok teşekkür ediyorum. Ayrıca eğlendiğinize de çok sevindim, eğer gerçekten bunu başarabildiysek ne mutlu. İnnnnşallah nice KAT3 programlarında görüşmek dileğiyle =)