31 Mart 2007

marka tutkusu..


Sevgili Derin yine ebeledi beni :)
Vazgeçemediğim markalar..
Çok fazla marka tutkum olmamasına rağmen evet vazgeçemediğim markalar var benim de :)

1. Herşeyden önce asla ama asla vazgeçemeyeceğim ve yıllardır büyüsünden kurtulamadığım ve asla değiştirmediğim ve Ana Notası: "Gece Kraliçesi Çiçeği" olan parfümüm (benle özdeşleşen kokum mu demeliydim?:) : DIOR ADDICT !!

Sanırım tek marka tutkum budur.. bundan sonra sayacaklarım asla vazgeçmem diyemediğim ama yine de imkanım varsa kesinlikle tercih ettiğim markalar:

2. Duş Jeli: Avon un tarçınlı duş jeli
3. Çukulata: Nestle Damak :)
4. Kahve: Starbucks'un beyaz çikolatalı mocha sı :)
5. Çay: Lipton Early Grey : Bergamot (bergamut değil) aromalı siyah çay
6. Alkol: Absolut Vodka
7. Giyim: Adil Işık da ne varsa hepsini giyebilirim sanırım :)

Ben de Witness ı, Tuzluk u ve Abi yi ebeliyorum :) hadi bakalım sizde hangi markalar var görelim :)

Not: Sayıların portrelerine devam edeceğim sevgili arkadaşlar.. özellikle ara vermedim.. fakat çok karmaşık bir hafta geçirdiğimden böyle gecikti :)
çok yakında.. 7.oda yı izlemeye devam edin :)

(DOLORES O'RIORDAN - ORDINARY DAY)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

inanılmaz ama 3 numaradaki vazgeçilmezi okadar güzel yazmışsınız ki gerçekten çukulata (çikolata) krizi tutuyor insanın şimdi hemen aynısından temin etmeye gidorum :)

Adsız dedi ki...

asla, asla diyemeyeceğim bir marka anlayışım yok..
bahsettiğin kokuyu çok iyi biliyorum, kesinlikle büyüleyeyici bir koku.
çay konusunda da sana katılıyorum, bergamot ile bergamutu karıştırmamak lazım bergamotlu çay, bergamutlu reçel olurmuş:)

Adsız dedi ki...

ebelemissin beni yine :)) Yazacagim yakinda...

bRk dedi ki...

1 Markanı okudugun anda kokusu burnuma çarptı bile =) sakın değiştirme Gece Kraliçesi Çiçeği Özlü Parfumunu =)

Benim Tercihim : Avon Surrender veya Lacoste

2. Duş Jeli : Avonlu Tarcın kokan jeL =)

3. Çukulata : Hemen Hepsi Olabilir =) ama Nutellanın yeri ve kokusu ayrıca kaşıkla yenilebilme özelliği daha czip geliyor =)

4. Kahve... Genelde içmem ama bazen cok usudugumde bir batanniyenin altına atarım kendimi ve elimde sek bir kahve..Isıtır uyandırır diye

5. Çay : Kullanmıyorum =)
6. Alkol : Absolute Citron
7. Giyim : Gömlekte Zara Patalonda duckers ayakkabı sporsa Fila veya nike klasikse CCS
8. hayat : Kaliteli olması yeter markası zaten benim =))