15 Aralık 2006

cenneti beklerken..


Dün yaşama küçük bir dönüş yaptım gibi..
Aylar sonra yeniden kuaföre gidip saçımı kaşımı düzelttirdim..
eheh güzelleştim biraz:)
en son kuaföre ağustos ayının başlarında gitmiştim!!
saçlarım ne kadar uzamış meğerse.. fön çekilince ortaya çıktı :)
uzatmalıyım diyorum dünden beri aynada kendimi her gördüğümde..

Ve akşam festival kapsamında gala filmi “Cenneti Beklerken” e gittim..
Önce İlk Türk Filmi olduğu iddia edilen Manaki Kardeşlerin seçkisini izledik..
Ardından ödül töreni ve kısa konuşmalardan sonra Cenneti Beklerken başladı..

Ben yıllar sonra sinemeya gitmiş biri olarak sanırım çok kötü bir film bile izleseydim dün gece beğenecektim.. filmleri sinemada izlemenin tadı bir başka..
ama Derviş Zaim'i de hakikaten takdir etmek gerek harika bi film yapmış bence..
tür olarak sevdiğim tarza çok uzak olmasına rağmen her açıdan harikaydı film..
çekimler..
evet herşeyden önce çekimler müthişti..
bende anlamı çok farklı bir kavram “ayna”..
öyle ilginç ve güzel ayna lı sahneler vardı ki.. !!
zaman zaman Türk filmi izlediğinizi unutturacak denli de sürükleyici bir temposu vardı..
Ve tabiki müzikleri!!!!
Filmin sitesini buldum, sabah işe geldiğimden beri müziğini dinliyorum..
Opera sanatçısı ve bestecisi Rahman Altın a ait..
fevkalade..
hemen soundtrackini bulup almalıyım filmin..

ve filmde beni çarpan bikaç diyalog vardı ama şimdi en vurucusu hariç diğerlerini unutmuşum ben:) dvd sini alıp o diyalogları da bir ara mutlaka yazarım..
ama işte en vurulduğum kelimeler dizisi:
İLERİDE KAYBEDECEĞİN BİŞEYE BAĞLANMA.. !!

Cenneti Beklerken bugün gösterime giriyor Türkiye de..
hiç düşünmeden gidin, izleyin derim ben :)
ve hiç düşünmeden soundtrackini de edinin.
Hatta bulduğunuz zaman bana da gönderin :)

(RAHMAN ALTIN - CENNETİ BEKLERKEN)

9 yorum:

Adsız dedi ki...

çocukluğumdan kalma bir şiir var aklımda:
o çok güzel insanlar
o çok güzel atlara bindiler
ve gittiler.
kalanlar arada bir rastlaşıyorlar.
İLERİDE KAYBEDECEĞİN BİŞEYE BAĞLANMA.. !!
zaman geçtikçe ve üstünlüğümüzü yitirdikçe 'kaybeden' in üzerindeki tırnak işaretleri giderek siliniyor...

Adsız dedi ki...

bu filmi gormedim. bula bilirsem bakarim:)
"what dreams may come" filmini cok severim ben...

Adsız dedi ki...

Super bu Film İzledim Ben GALA da :D

Adsız dedi ki...

"İleride kaybedeceğin bir şeye bağlanma.."

İş yine döndü dolaştı.. "Heat"te Neil McCauley'e bağlandı..:)

" her şeyi geride bırakıp kaçmanı engelleyecek hiç bir bağın oluşmasına izin vermemek.. "

Adsız dedi ki...

Kaybedeceğini bile bile, yaşayabileceğin güzellikleri düşünüp gözünü karartmak gerekirse.. Dünyada bedeli olmayan tekbir şey yok. Mutlu olmak için kaybetmeyi göze almak da bu tip bir bedel.

"We have no Great War. No Great Depression. Our Great War's a spiritual war... our Great Depression is our lives. We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off." Tyler Durden, Fight Club

Adsız dedi ki...

filmi İstanbulda izledim Fatoşcum.. ne yalan söyliyim beğenmedim.. başarılı bir afiş ama film o kadarda iyi değildi..

Adsız dedi ki...

afis gercekten iyi
sinemaya gitmeye zamanim yok o yuzden emuleden indirip izliyecegim sirf bu afisin hatrina.
paylastigin icin sagol

Adsız dedi ki...

İLGİNÇ..cenneti beklerken...festivalde bende vardım..manaki kardeşler ve cenneti beklerken..ben pek keyif alamasamda bursa için bir ilk olması beni sevindirdi..devamı gelecektir..

Adsız dedi ki...

Bizim büyük savaşımız yok. Sıkıntımız da yok… Bizim büyük savaşlarımız hep ruhsal savaşlar… Bizim büyük sıkıntımız hayatlarımız… Hepimiz bir gün rock yıldızı, sinema tanrıları ve milyonerler olacağız hayaline televizyonlar aracılığıyla inandırıldık… Ama olamadık… Ve şimdi bu durumu yavaş yavaş öğreniyoruz… Ve hepimiz hayattan çok çok fazla koparılmış ve kovulmuş bir haldeyiz…..