28 Ağustos 2006

en güzel hikayem



Teoman & Şebnem Ferah - En Güzel Hikayem

kulaklarım patlıyor sessizliğinden
yorgunluğundan ölüyorum
sinekler yapışıyor vücuduma gitmiyorlar
yayılıyor kanları vurduğumda
denizi araladım geçtim bir aşktan
attım kum torbalarımı
döktüm yaprakları
ama sanki uzandın tenime
hissettim
terim aktı parmak aralarından
bazen , ne yaparsan yap olmuyor bazen
bazen , ne yaparsan yap olmuyor bazen

kanım hızlanıyor bazen damarlarımda
kan çanakları aynada
levham boynumda
bir yapbozu tamamlarken bakıyorum
büyük parçan eksik
kalbin olduğu
bazen bir vücudu sarıyorum
banıp parmağımı tadına bakıp
gözümü sevmeye karartıp
yapamıyorum
bazen , ne yaparsan yap olmuyor bazen
bazen , ne yaparsan yap olmuyor bazen


acı bir tat kalıyor ağzımda
bazen yutup
unutup
bazen tükürüyorum
bazen ayılıp
uyanıp bir nefesle yanımda
adı yok
sırtı var bana dönük
bükük
soğuğa çeviriyorum suyu
ağlıyorum
bakıp içine ayılamayıp anlayamıyorum
bazen , ne yaparsan yap olmuyor bazen
bazen , ne yaparsan yap olmuyor bazen

derimin altında
başarılı ayrılık notları
yazılmış, çöpe atılmış intihar mektupları
vuruyorum sokaklara bedenimi
hayallere
hayatımı yine omuzlarıma
acımı alsınlar diye sığınıp
kurtaracak kadınlara
15 dakkamı
bazen , ne yaparsan yap olmuyor bazen
bazen , ne yaparsan yap olmuyor bazen

bitti
zor oldu ama bitti
yapamadım benim… başka bir kalbi
bedenin zayıftı, kalbin güçlüydü belki
haritası ama çok silikti
sert bir şeydi iliklerimde aşk
dayandım , ittim
sığmadı , kanırmadı girmedi
ama
sıktım pis kanı
akıttım yaramdan
iyileştirmeye yaladım
geçmişti sanki
soktum neşteri göğsüme
inanmaya halim kalmadı
diye
bitti
zor oldu ama bitti
bazen , ne yaparsan yap olmuyor bazen
bazen , ne yaparsan yap olmuyor bazen

korkma
bilirim acıyı
tedaviyi
imkansızlığın kekremsi tadını
dün insanlara baktım
kendi kirli camımdan
terkedilmişler çoktan
yaradan tarafından

ben kesilene kadar yüzdüm ama
görünmeyince karan
bıraktım kendimi

battım bir taş gibi
yanmıştı , çizilmişti ama
seyrettim ağlayarak
sabredip
çok sevdiğim bir filmi
artık yalnız senin için
üzülüyorum
bitti bitti
zor oldu ama
bitti

benim de zaten hiç gücüm yok
yüzüm yok hiç
umudum yok
ama bil ki
farklı bir hayaldi
işkenceydi bazen
bazen çok güzeldi
ama anlıyorum sesinden
kurtulmuşsun sen
nokta konmuş

bitmiş en güzel hikayem

(TEOMAN - EN GÜZEL HİKAYEM)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Yerle yeksan, ıslak saçlı, kem gözlü,
Kavim göçlerinden bu yana ağlayan
Ve durmadan
Cep kanyağı yakıcılığında ezgiler
Çalan, çaldıran, yakalatan
Adı bende gizli bir kadındı İstanbul

Şehre bir yağmur yağdı
Ben ağladım

Sevilirken ayrılmak mı kaldı Bizanstan
Yalan dolan yoktu gözlerde sadece ses
Verilen sözler birdi edilen yeminler sıfır
Eşyalar alındı fotoğraflar söküldü
yerlerinden
Bir aşkın izlerini yok edecek yeni bir aşk
sipariş edildi yeniden

Bir şehre yağmur yağdı
Ben ağladım

Kim daha çok yalan söndürdü çay
bardaklarında
Hangisi talandı demli öpücüklerin
Ve buğularda yitirilen kimin adıydı
Bir aşktan diğerine kaç saate gidiliyordu
Soyulur muydu kabuğu hayatın
Yoksa bütün vitamini kabuğunda mıydı?

Yağmur şehre bir yağdı
Ben ağladım

Ben ençok seni götürdüm giderken
Aklımın nakliyesiydi asıl yoran taşıyıcıları
Yardan düşmüştüm yaralarım yardan armağandı
Ben sevmeyi beceremedim belki de sevilmeyi
Benim sevmeye engel evcil acılarım vardı

Ben yağmur ağladım bir şehre yağdı
Ben şehre ağladım bir yağmur yağdı
Ben bir ağladım şehre yağmur yağdı

Ben...
Yağmur...
Ağladım...

Y.E

banu dedi ki...

yazı eski ama kimi şarkılar eskimez ya hayatımızda dönüp dolaşıp yer bulurlar buda onlardan.şimdi gene 'BİTTİ ZOR OLDU AMA BİTTİ.'