1 Mart 2006

elim sende..


sabah hamburger ve ayranımı afiyetle yerken.. her sabah olduğu gibi siteme bi bakayım dedim:) güzel bir hismiş kendine ait bir sitenin olması.. daha yeniyim ya heyecanım hala var o yüzden.. bakınca akşam yazamadığım geldi aklıma.. hep öyle olur zaten.. dün akşam tam işleri bitirip siteme yazı yazayım dedim.. net koptu!! Hemen ilkyardım meleğim Erolu aradım telekomda sorun varmış!! Tüh dedim tam da yazacaktım oysa.. sonra hevesim kaçtı..

şimdi yazayım mı ki akşam yazdığım şeyi derken.. bir yandan hala hamburgerimi yediğim için üşendim yazmaya.. derin iz i tıkladım ne yazmış diye.. kelimeleri bir araya getirişi güzel kız.. okudum okudum aaa bi baktım yazının sonunda ebelemiş beni??
Ne yapıcam ki şimdi ben dedim:) hem ilk kez ebeleniyorum daha ben heyecanlandım:)
Sevgili ilk ebem Derin İz (link koymayı daha öğrenemedim, öğrenince linkini de ekleyeceğim:) çocukken hazırladığımız anket defterleri geldi aklıma.. unutmuşum.. yıllar geçmiş üstünden.. çocukken cevaplamak daha mı kolaydı sanki bu soruları..

Yaptığım dört iş;
sekreterlik ve ön muhasebe (5 ay)
Muhasebe müdürlüğü denemesi (3 ay)
Muhasebe müdürlüğü (8 ay)
İdari ve Mali İşler müdürlüğü (3 yıldır ve hala)
(hepsi aynı işyerinde:))

Dört film veya dizi;
The English Patient, Memento, Lilja 4-ever, Eternal Sunshine and the Spotless Mind

Yaşadığım dört yer;
İzmir, Bursa, İzmir, Bursa

İzlediğim dört Tv programı;
Haberler.. Dream Tv de: Rock me, Yepyeni, Eskici, Yüxexes

Tatil için gittiğim dört yer;
yaz mı geldiii.. her haftasonu Erdek..
nasıl unutulur ki Ağva da nehirde kano keyfi..
Ölüdeniz de dalgaların içinde boğulma macerası
Marmaris… ve harika yat turları

En sevdiğim dört yemek;
Denizden çıkan her şey…
kim kalamar a hayır diyebilir kiiii, ya midye dolma??? Hele bi de yanında çokça limon varsaaaaaaa
Ama canım çekti benim şimdi yine!!!!!

Hemen şimdi olmak istediğim dört yer;
Yorganım içi.. sıcacık.. biraz daha uyusam ne olurdu ki şimdi..
Ağva… hamaklarını özledim..
Deniz olsun da dalgalı.. neresi çok önemli değil.. ve tabi yüzülebilecek temizlikte..

Ebelenecek dört kişi aranmaktadır
E bu olmadı ama şimdi.. yok ki tanıdığım dört kişi ebelemek için..:)
Zorlasam zorlasam 2 kişi çıktı bak ..
Beni ebeleyeni ebeleyemem ki dimi?
O zaman ben de ebeliyorum:
buyrunbenim, aydark

(SAMAEL - ON EARTH)

3 yorum:

Asuman Unsal dedi ki...

:)(:

Adsız dedi ki...

yaptığım tek iş:
otomasyon programları yazmak ve 1o yıldır aynı şeyi aynı şirkette yapıyorum. artık sıkılıyorum. üzüm yetişrip şarapçılık yapmak istiyorum:)

dört film veya dizi:
bir zamanlar amerika, dark city, crow, arizona dream. bunlar sadece aklıma ilk gelenler.

yaşadığım dört yer:
kars, ankara, istanbul dördüncü yer için yklaşık bir 50 il sıraya girebilir:)

izlediğim dört tv programı:
ntv haberler, ntv basketbol, ntv belgeseller, trt2 belgeselleri.

tatil için gidilen dörtbin yer:)
ama en akılda kalanları, mardin, kelebekler vadisi, çıralı, selçuk, uzungöl.

en sevdiğim dört yemek:
artık et yemediğime göre, salata, salata, salata ve gene salata:)

hemen şimdi olmak istediğim dört yer:
mardin, şiraz, tibet, moğlistan:)

ben bu ebeleme olayını anlamadım:
illa biri ebelenecekse o zaman seni ebeliyorum:)

Reha dedi ki...

seninle yazışmak eğlenceli bir puzzle gibi.. :)
hem yalınsın, hem gizemli..
yazılarında ve yaptıklarında dağınıklığın düzeni..
başkasının günışığında kaybolup, senin karanlıkta el yordamıyla herşeyi bulduğun..
araya ipuçları serpiştirilmiş.. "parçaları da bi zahmet sen birleştir" diyorsun..
eğlenceli..

dün akşam büyük bir keyifle, belki 6 ay sonra, rammstein dinledim..